در بازدید از کشتی افراماکس مقرر شد این کشتی پس از سالها توقف در لنگرگاه ، 15 خرداد برای آزمایش های لازم راهی دریا شود که درصورت وجود مشکلات پس از رفع آن، به ونزوئلا تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 19 May 2015
تابناک بوشهر: رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی گفت: کشتی افراماکس سفارش کشور ونزوئلا که در جزیره صنعتی صدرای بوشهر ساخته شده است ، 15 خرداد راهی دریا می‌شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران( مانا) ، احمد رفعت با بیان اینکه در سفر به بوشهر مشکلات کارخانه صنایع دریایی صدرای بوشهر بررسی شد ، اظهار داشت: در این سفر مشکلات بانکی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی بررسی شد و راهکارهای لازم ارائه شد.
وی با بیان اینکه در این نشست پروژه‌های در دست ساخت در صنایع دریایی بوشهر نیز مطرح شد ،گفت: در نشستی با استاندار بوشهر راههای حل مشکلات صدرای بوشهر بررسی شد که استاندار بوشهر با حمایت از شرکت صدرا اظهار امیدواری کرد با استمهال وام ها مشکلات این شرکت که نقش مهمی در زندگی مردم بوشهر دارد حل شود.
رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی افزود: در بازدید از کشتی افراماکس مقرر شد این کشتی پس از سالها توقف در لنگرگاه ، 15 خرداد برای آزمایش های لازم راهی دریا شود که درصورت وجود مشکلات پس از رفع آن، به ونزوئلا تحویل خواهد شد.
رفعت افزود: با تحویل این کشتی و پرداخت بدهی ونزوئلا به شرکت صدرا بخشی از مشکلات مالی این شرکت برطرف می شود.
وی از ساخت 35 درصدی کشتی دوم افراماکس ونزوئلا در صدرای بوشهر خبرداد و بیان کرد: تکمیل این کشتی و تحویل آن به ونزوئلا نقش مهمی در حل مشکلات مالی صدرای بوشهر دارد.
رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی از پیشرفت بالای 10 سازه دریایی و سکوی گازی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبر داد و گفت : کارگاه های این شرکت در ساخت کشتی و سکوهای گازی پارس جنوبی فعال است و هر دو ماه یک سکو گازی تحویل می‌شود که آخرین سکوی پارس جنوبی که دهمین سکو است آذر سال آینده تحویل خواهد شد.
رفعت با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده در نظر است نیروهای شرکت صدرای بوشهر افزایش می یابد ، خاطرنشان کرد: با انعقاد قراردادهای جدید و فعال شدن کارگاههای مختلف صدرای بوشهر نیروی مورد نیاز از افرادی که از شرکت خارج شده اند ، تامین می شود.
شرکت صدرای بوشهر ظرفیت 3 هزار نفر نیروی کار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار