به مناسبت فرارسیدن دهه فجر
رئیس حوزه هنری استان قزوین در گفت‌و‌گو با فارس از اجرای نمایش قاقمان در جشنواره تئاتر فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی هوشمند اظهار داشت: نمایش صحنه‌ای «قاقمان» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش صحنه‌ای قاقمان به قلم حامد مکملی نوشته شده و به کارگردانی مرتضی نجفی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: این نمایش در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مورد توجه هیأت داوران قرار گرفته و مجوز راه‌یابی به بخش مسابقه مرور تئاتر ایران را کسب کرد.

هوشمند تصریح کرد: نمایش «قاقمان» می‌کوشد با حفظ اخلاق، سنت‌های غنی و اصیل بومی با رویکردی انتقادی، سبک زندگی به ظاهر مدرن را به چالش بکشد که در این نمایش حامد مکملی، آزاده کرم‌بخش، نسرین عجمی، پیام نوروزی، لیلا شاقلانی، امیر امیدی‌راد و نکیسا ناپلئونی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی یادآور شد: این نمایش از تولیدات حوزه هنری قزوین است و دوم بهمن ماه سال جاری در دو ساعت 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه در تالار چهارسوی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی را برای دهه فجر پیش‌بینی کرده‌ایم که اطلاعات آن در اخبار بعدی را برای مخاطبان اعلام می‌‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار