رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان و کشف هفت فقره انواع سرقت در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰ 08 February 2015
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان و کشف هفت فقره انواع سرقت در شهرستان رزن خبر داد.

رضا زارعی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رزن، ماموران انتظامی این شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با هوشیاری پلیس، یکی از سارقان به هویت (ح-ب) توسط ماموران انتظامی بخش سردرود این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه گفت: در بازجویی از متهم دستگیر شده، وی به هفت فقره سرقت منزل، مغازه، سیم و کابل و موتورسیکلت با همدستی پنج نفر از ساکنان روستای "کلکبود" اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: در یک اقدام پلیسی و پس از اخذ مجوز قضایی تمام نامبردگان نیز دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: متهمان همگی به بزه انتسابی اعتراف کرده و در نتیجه به همراه پرونده تشکیلی به دادسرا منتقل و با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شدند.

وی در ادامه با اشاره به انجام عملیات دیگری، از دستگیری یک نفر سارق و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان رزن، کارکنان انتظامی بخش "سردرود " موفق به دستگیری یک نفر سارق در حین سرقت از منزل در روستای "ملابداغ" شدند.

زارعی با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به 13 فقره سرقت منزل در روستای ملابداغ اعتراف کرد، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات و بازجویی‌های لازم، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار