در ادامه کار خیرخواهانه مردم محمدیه با جمع آوری درب های بطری توسط انجمن مردمی همیاران در این شهر بیستمین ویلچر به یک دختر ۱۴ساله در الموت اهداء شد.
کد خبر: ۳۵۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 08 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، بیستمین ویلچر که به همت انجمن همیاران در محمدیه از درآمد حاصل از بازیافت درب های بطری بدست آمده بود به یک دختر ۱۴ ساله که دچار معلولیت جسمی حرکتی بود در روستای دستجرد الموت اهداء شد.

بهاره صفاریان مسئول انجمن مردمی همیاران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انجمن مردمی همیاران جمع آوری درب ظروف پلاستیکی استان قزوین با هدف کمک به نیازمندان و سالم سازی محیط زیست در مدت ۱۸ ماه فعالیت خودتاکنون ۲۰ ویلچر با درآمد حاصل از بازیافت درب های بطری خریداری و به معلولان اهداء کرده است.

وی تصریح کرد: هموطنان می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای با جمع آوری درب های بطری سهم بزرگی در این کار خیر داشته باشید.

صفاریان خاطرنشان کرد: انواع درب های پلاستیکی مانند درب های نوشابه، آب معدنی، مواد شوینده، ظروف ماست، درب خودکار و خمیردندان، سس ها و روغن مایع ها برای جمع آوری مناسب هستند.

مسئول انجمن مردمی همیاران استان قزوین یادآورشد: شهروندان می توانند درب های بطری جمع آوری شده را به پایگاه های پیش بینی شده در استان قزوین، شهر محمدیه، اقبالیه، شهر صنعتی و تاکستان تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار