نمایش عروسکی "مروارید سفید" با رویکرد اقتصاد مقاومتی به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حال تولید است.
کد خبر: ۳۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 08 January 2017
نمایش عروسکی "مروارید سفید" با رویکرد اقتصاد مقاومتی به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حال تولید است.
 این نمایش به نویسندگی حسن رستمانی و سید رهبان مسلمی عقیلی و کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی به رویکرد اقتصاد مقاومتی (شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی) در حال تولید است.
بر اساس این گزارش، نمایش عروسکی "مروارید سفید" با استفاده از جان بخشی به اشیا بی جان و به وجود آورنده دنیای فانتزی می تواند بسیاری از فضاهای شاد، تاثیرگذار و آموزشی برای جامعه هدف کودک و نوجوان را به مرحله اجرا بگذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بازدید از روند تمرین این نمایش، افزود: مساله فرهنگسازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از مقوله های مهمی است که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن بوده است بر همین اساس دستگاه های فرهنگی به خصوص این اداره کل قدم های موثری در این راستا برداشته است.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت فعالیت های هنری به خصوص نمایش کودک و نوجوان را در نهادینه سازی فرهنگ یک جامعه تاثیرگذار دانست و گفت: در این نمایش تلاش شده تا صرفه جویی و الگوی صحیح مصرف، معرفی فرهنگ شالیکاری خطه شمال کشور برای کودکان و نوجوانان در قالب نمایش به مخاطب گذاشته شود.

وی در خاتمه معرفی و پاسداشت فرهنگ موسیقی بومی و محلی و گویش طبری، معرفی پوشش زنان و مردان روستایی، تقویت فرهنگ ایتام و پرهیز از تجمل گرایی و زیادی خواهی را از دیگر اهداف این نمایش اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار