به گفته معاون استاندار همدان قرارگاه استانی همدان در بحث اعزام کاروان های زائران به مرقد امام خمینی(ره) به نام شهید شاخص همدان شهید حسن ترک نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 17 May 2015

معاون استاندار همدان گفت: دستگاه‌های همدان نسبت به انجام تعهدات خود برای بهره‌برداری از اردوگاه شهید باکری اقدام کنند.

به گزارش تسنیم ، محمد ابراهیم الهی‌تبار در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام اظهار داشت: این مجالس مرتبط با باورها و اعتقادات مردم است و تمام نهادها برای برگزاری بهتر اعزام به مرقد مطهر امام راحل اقدام کنند.

الهی تبار بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بی بدیلی داشت که وقتی حرکت انقلابی را در کشور آغاز کرد مردم کشور نیز با ایشان همراه شدند و انقلاب اسلامی را خلق کردند.

وی در مورد اعزام به کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد: اعزام راهیان نور حرکت ارزشمندی است، چرا که دوران دفاع مقدس و رویدادهای بعد از انقلاب هویت انقلابی و ملی کشور و مردم ما را تشکیل می‌دهد که ضروری است تا تمام باورها، ارزش‌ها و حماسه‌هایی که نسل دوران دفاع مقدس آفریدند به آیندگان منتقل شود.

الهی تبار بیان کرد: انتقال روحیه خودباوری، روحیه ایثار و شهادت، سلحشوری و غیره در دوران دفاع مقدس مهم است که نیاز نسل جوان برای افزایش اعتماد به نفس و نشاط اجتماعی است.

معاون استاندار همدان گفت: هزینه توسط نهادهای استان در زمینه اعزام به راهیان در واقع سرمایه گذاری اجتماعی در استان را انجام می‌دهند، ضمن اینکه برای افزایش اعتماد بین حاکمیت و مردم باید به حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی رجوع کرد.

الهی تبار افزود: سرمایه‌های نظام را باید افزایش داد و نهادهای استان باید در زمینه عمل به تعهدات خود در زمینه تکمیل اردوگاه شهید باکری اقدام کنند.

وی افزود: قرارگاه استانی همدان در بحث اعزام کاروان های زائران به مرقد امام خمینی(ره) به نام شهید شاخص همدان شهید حسن ترک نامگذاری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار