کد خبر: ۳۵۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 07 January 2017

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان گفت: توسعه صنعتی، موتور محرک برای توسعه اقتصادی است.

غلامرضا مالکی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ رشد و توانمندیهای نیروهای انسانی متخصص و فعال پتانسیل های خوب و مثبتی را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه استان مورد عنایت ویژه و خاص دولت تدبیر و امید قرار دارد تاکنون سرمایه گذاریهای زیادی به لحاظ توسعه صنعتی در استان شکل گرفته است.

به گفته وی توسعه خوشه های صنعتی، کسب و کارهای صنعتی و همچنین توسعه شهرکهای صنعتی در سطح استان سیستان و بلوچستان نمود عینی این واقعیت است.

مالکی تصریح کرد: در زمینه ایجاد خوشه های صنعتی نیز باید تلاش نمود زیرا ایجاد این خوشه ها ماندگاری بشتری خواهند داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان ادامه داد: اشتغال محصول تولید است و با حمایت همه جانبه از بخش تولید می توان زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: فرآهم آوردن زمینه های مناسب برای سخت کوشی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری، احساس مسئولیت و تعهد در جامعه کارگری و کارفرمایی از برکات فرهنگ کار بوده که جزء وظایف اصلی مدیریت کار می باشد.

مالکی بیان کرد: اولین و مهمترین عنصر تاثیر گذار در ترویج فرهنگ کار و تربیت نیروی کار متعهد، پرتلاش و دلسوز، خانواده است. فرزندان تربیت یافته در جامعه و محیط کار چه از نظر مدیریتی و چه از نظر انسجام امور محوله و کار بسیار موفق عمل می نمایند و این خود باعث تولید بیشتر و کارآفرینی بیشتر در جامعه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
ای کاش ایشان از نمودهای عینی مثالهای عینی می زدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار