نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: پیوند میان امام و امت در نظام جمهوری اسلامی ناگسستنی است اما دشمنان تمرکز خود را بر ایجاد فاصله میان این دو قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۵۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: مردم هرمزگان نماد وحدت و همدلی فراگیر در سطح کشور و الگوی خوبی از رفتار هوشمندانه در برابر توطئه‌های دشمنان هستند و این وحدت همواره مورد طمع دشمنان بوده است.
 
وی با بیان این که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان همواره ایجاد فاصله میان امت و امام را در توطئه‌های مزدورانه‌شان پیگیری می‌کردند، افزود: عامل تمامی پیروزی‌های ملت ایران در 4 دهه اخیر بواسطه اتکای به ظرفیت‌های ایمانی خویش و الگو قراردادن اندیشه عاشورایی در حیات سیاسی و اجتماعی خویش است.
 
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: صیانت از این پیوند حق‌مدارانه بخشی از وظیفه خواص در جامعه امروز است که توطئه‌های دشمنان را به طور دقیق شناسایی کرده و نسبت به آگاه‌سازی اجتماع از آنها همت کنند.
 
نعیم‌آبادی گفت: همه قدرت ملت ایران در روحیه ایستادگی و مقاومت او نهفته است به طوری که اقتدار سیاسی و نظامی ایران در شرایط کنونی منطقه نیز الهام‌گرفته از همین روحیه مقتدرانه است که توانسته قوای مسلح کشورمان را تحت رهبری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به اوج اقتدار برساند و دشمن اکنون در برابر عظمت ملت ایران زانو زده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نقش ایران در امنیت سیاسی منطقه در شرایط امروز جهان یک نقش فراگیر در آینده این منطقه است و اگر امروز ملت ایران با هوشیاری خویش در صحنه دفاع از جبهه مقاومت حضور دارد، بدون شک تأمین‌کننده امنیت آینده ایران اسلامی و امت اسلام است.
 
امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: باید توانمندی‌های ملی خویش را که بر پایه باور به راه حق وجود دارد را در عرصه اقتصادی نیز به تبلور برسانیم و همان‌طور که در مسائل مهم سیاسی منطقه نقش‌آفرینی می‌کنیم، بتوانیم با یک اقتصاد پویا در فضای پیرامونی کشورمان نیز حرف اول را بزنیم.
 
نعیم‌آبادی تصریح کرد: اگر ایستادگی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در برابر دشمنان نبود، اکنون سرنوشت منطقه در استیلای قدرت مستکبران قرار داشت و ملت عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی قدرت ایستادگی نداشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار