رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: صاحبان 30 واحد صنفی متخلف این شهرستان به پرداخت 35 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۳۵۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حیدر مرادی روز سه شنبه شمار بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای صنفی سرپل ذهاب در 2 هفته گذشته را 265 مورد ذکر کرد و افزود: بیشترین تخلف صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی این شهرستان در زمینه گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل های مصوب بوده است.
وی بیان کرد: پرونده واحدهای صنفی متخلف برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.
وی گفت: همسو با اجرای طرح تنظیم بازار، تامین کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از برخی تخلف های اقتصادی، طرح نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر در دستور کار است و با اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد می شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب، جلب رضایت مردم و مصرف کنندگان و حمایت از تولید محصولات داخلی را از جمله رویکردهای اصلی این نهاد عنوان کرد.
مرادی، همچنین از ادامه گشت مشترک مستقل هفتگی، ماهانه و فصلی برای کنترل، نظارت، بازرسی و پیشگیری از تخلف واحدهای صنفی با همکاری دستگاه های اجرایی بهداشت و درمان، فرمانداری، جهاد کشاورزی، شهرداری، دامپزشکی، تامین اجتماعی، مجمع امور صنفی، اماکن و نیروی انتظامی در سرپل ذهاب خبر داد.
وی از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار