توسط مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان؛
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حبیب پور در مراسم تقدیر از خادمان زوار اربعین حسینی که شامگاه سه شنبه، هفتم دی، در اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ایجاد مدل ارتباط میان دستگاه های دولتی و مساجد محلات را به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 03 January 2017
حجت الاسلام حبیب پور در مراسم تقدیر از خادمان زوار امام حسین (ع) گفت: من این برنامه ها و اتفاقات را یکی از عنایات دست های حضرت اباعبدالله (ع) می دانم که حالا یک مدل درست می شود و این مدل ارتباط سازمان ها و ادارات با مساجد محلات است که به برکت خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله (ع) و توسط مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان صورت گرفته است.

معاون حوزه علمیه امام خمینی (ره) عنوان کرد: اگر بین مساجد و دستگاه های دولتی ارتباطی وجود نداشته باشد، سکولاریسم به وجود می آید؛ حال آن که این ارتباط به وجود آمده است و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان می تواند این ارتباط را به عنوان یک مدل فرهنگی سازمانی به مرکز و وزارت متبوع ارائه کند.

حبیب پور شرح داد: مسجد می تواند تأثیر فراوانی روی کارکنان نیز داشته باشد و خدمتی برای کارکنان و هدایت نیروهای آن باشد. همچنین مسجد می تواند در سبک زندگی کارکنان تأثیر داشته باشد و فعالیت های اربعین داستانی است که مساجد و ادارات و دستگاه های دولتی را به هم پیوند زده است.

وی در پایان از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان دعوت کرد که  در مسجد حضرت المهدی (ع) حضور پیدا کند تا حلقه اتصال بین مردم و دولت بیشتر شود و به مردم توضیح داده شود، علیرغم هجمه هایی بر علیه دولت، مسئولان انقلابی و مؤمن و باصفا در حال خدمت رسانی در همه زمینه ها هستند و در بدنه دستگاه ها حضور دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان نیز در این نشست، ضمن تشکر و سپاس از خداوند  به خاطر توفیقی که داده است تا جرقه و همدلی و نقطه اشتراکی بین اداره کل و جوانان مسجدی و موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) ایجاد گردد، بیان کرد: در واقع شروعی که در این مسیر داشته ایم، خدمت رسانی از سال قبل بوده و این باعث جرقه ای  برای انجام فعالیت های بهتر و مستمر در اربعین امسال شد.

مسعود صدری اظهار کرد: امور اقتصادی و دارایی به عنوان یک دستگاه که مظهر قدرت نرم مالی نظام است و به عنوان یک دستگاه حاکمیتی جایگاه آن تعریف شده است و با وجود نقشی که در اقتصاد مملکت و انتظام بخشی به امور مالی نظام جمهوری اسلامی دارد؛ به ظاهر با اتفاقی که افتاده و خدمت رسانی و فعالیت در موکب ها ارتباطی ندارد.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در خوزستان بیان کرد: این اتفاق از عنایات امام حسین (ع) بود که مثلتی از نیروها و امکانات تشکیل شود و همکاری خوبی بین ما به عنوان نماینده وزارت متبوع در دولت و موکب کاملاً مردمی به وجود آمد و حالا این ارتباط محفوظ مانده که به همین شکل سال های آینده با کیفیت تر و با مدیریت بهتری فعالیت کنیم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با صرف شام در کنار خادمین زوار امام حسین (ع) و اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از این خادمان تقدیر و تشکر کرد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار