هشتمین دوره مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری های کلانشهرها با حضور تیم های شطرنج آقایان از ده کلانشهر ، به میزبانی شهرداری اهواز برگزار می شود
کد خبر: ۳۵۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 03 January 2017
امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در این خصوص گفت: هشتمین دوره مسابقات شطرنج آقایان ، کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور با شرکت ده تیم از ده کلانشهر به میزبانی شهرداری اهواز از فردا آغاز می شود.

وی در ادامه افزود: امروز 12 دیماه تیمها وارد شهراهواز می شوند و از فردا به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت روز چهارشنبه 15 دیماه نیز با برگزاری اختتامیه برندگان این مسابقات اعلام خواهند شد. در این مسابقات تیمهای کلانشهرهای اصفهان ، مشهد ، تهران ، ارومیه ، رشت ، قم ، تبریز ، کرج ، همدان و اهواز حضور خواهند داشت و مسابقات در سالن هیئت شطرنج برگزار خواهد شد.

معاون شهردار اهواز ضمن آرزوی اقامتی خوش برای اعضای تیمهای شطرنج آقایان در اهواز افزود: شهرداری اهواز تمام تلاش خود را جهت برگزاری میزبانی در خور و شایسته همکارانمان در شهرداری ها به کار بسته است.

گفتنی است ، این میزبانی با حمایت شهردار محترم و با تلاشهای مدیریت امورورزش معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در حال برگزاری است.

شایان ذکر است روز چهارشنبه نیز تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری اهواز به مسابقات فوتسال کلانشهرها در ارومیه اعزام خواهد شد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: امیر آهن جان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار