کد خبر: ۳۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 15 May 2015
تیم استقلال خوزستان و پیکان تهران از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ بر‌تر جام خلیج فارس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته اند تا تکلیف تیم سقوط کننده به دسته یک فوتبال کشور روشن شود.

محمد طیبی، میثم دورقی، رضاکاردوست، میثم بائو، محمدرضامهدوی، مهدی مومنی، یزدان عباسیان، میثم مجیدی، موسی کولیبالی و سیدمهدی سیدصالحی 11 مرد ویسی در این دیدار هستند.

در این بازی سیدمهدی رحمتی، جی لوید ساموئل، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان، سعید دقیقی، اویبک، وحید حیدریه، محمد نصرتی، فریرا آندره، مرتضی آقاخان و حسین کریمی برای پیکان به زمین آمده‌اند.

اکبر میثاقیان سرمربی تیم مس کرمان که تیم در رقابت پلی آف جهت حضور در لیگ بر‌تر حاضر می‌شود امروز به اهواز امده تا بازی دو تیم پیکان و استقلال خوزستان یکی از رقیبان احتمالی خود را آنالیز کند.

در این نیمه حملات استقلال خوزستان ثمری نداشت به جز دو ضربه بازیکنان این تیم که به تیرک دروازه مهدی رحمتی برخورد کرد.

در دقیقه نهم این بازی مهدی مومنی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه وی با بدشانسی به تیرک دروازه رحمتی برخورد کرد تا استقلالی‌ها به گل نرسند.

در دقیقه سیزدهم استقلال خوزستان دوباره صاحب موقعیت شد که توپ مجیدی باز هم تیرک دروازه پیکان را لرزاند.

در ‌‌نهایت بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی تا دقیقه 60همچنان بدون گل مساوی است. در صورت پایان بازی با نتیجه مساوی، ماندن یا نماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر به بازی پلی آف بستگی خواهد داشت.

تیم استقلال خوزستان در نیمه دوم با یک گل از پیکان جلو افتاد ولی دقایقی بعد بازی دوباره به تساوی کشیده شد.

استقلال خوزستان به پلی آف رفت / پیكان سقوط كرد

استقلال  خوزستان تا رسیدن به گل، چهار بار توپ را به تیرک دروازه سید مهدی رحمتی کوبید اما این عبدالهادی خنیفر که بود تا با ورودش به زمین گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

استقلال با این نتیجه، با كسب چهار تساوی، ۱۵ تساوی، ۱۱ باخت، ۳۵ گل زده، ۴۶ خورده و ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال پیكان هم با این تساوی در نهایت با چهار برد، ۱۴ تساوی، ۱۲ باخت، ۱۶ گل زده، ۲۹ گل خورده و ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و سال آینده به همراه نفت مسجدسلیمان كه پیش از این سقوطش مسجل شده بود باید در لیگ دسته اول بازی كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار