کد خبر: ۳۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 15 May 2015
امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره با سالروز اشغال فلسطین در 65 سال پیش اظهار داشت: استمرار اشغال فلسطین به خاطر اختلاف و سرسپردگی اکثر کشورهای عربی خصوصا آل سعود است.

به گزارش رهیاب، آیت الله محسن حیدری ادامه داد: اصل و نسب آل سعود، عربی و اسلامی نیست نسل اینها به یک تاجر یهودی در قرن نهم می رسد وی اهل بصره بود و با رشوه دادن به عشیره ای در عربستان خود را عموزاده آنها خواند.

آیت الله محسن حیدری تصریح کرد: از همان روز اشغال فلسطین تا امروز همواره آل سعود در کنار اسرائیل بوده است پادشاهان آل سعود در واقع فلسطین را به اسرائیلی ها بخشیدند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با دعا برای تیم مذاکرات کننده هسته ای عنوان داشت: از مذاکره کنندگان می خواهیم که همه خطوط قرمزی  را که مقام معظم رهبری مطرح فرموده است رعایت کنند.

وی ادامه داد: اولا در روز توافق باید شرط کنند تمام تحریم ها برداشته شود ثانیا نظارت شامل مراکز نظامی و امنیتی نباشد ثالثا نظارت باید در حدمتعارف باشد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: اگر خطوط قرمز رعایت نشود توافق هسته ای یک توافق بد خواهد بود و ملت ایران هرگز یک توافق بد را نخواهد پذیرفت  تاریخ توافق بد را به عنوان یک لگه ننگین برای دولتمردان به ثبت خواهد رساند.

وی با اشاره به ارسال کشتی نجات برای کمک به مردم مظلوم یمن اظهار داشت: یمن در معرض فاجعه انسانی قرار دارد 13 میلیون نفر از مردم یمن امروز در معرض گرسنگی هستند و هیچ کس به داد اینها نمی رسد.

آیت الله حیدری تاکید کرد: عربستان و آمریکا در خصوص کشتی ایرانی اظهارات مداخله جویانه ای مطرح کرده اند اما همانطور که فرماندهان نظامی کشور جواب محکمی به آنها دادند آنها بدانند اگر کوچکترین تعرضی به این کشتی داشته باشند بدانند منطقه به آتش جنگ شعله ور خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار