همزمان با نهم دی ماه، روز "بصیرت" اجتماع بصیرت افزایی با حضور جمعی از مدیران و بسیجیان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب وسردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به میزبانی شرکت بهره برداری نفت وگاز کارون برگزار شد
کد خبر: ۳۵۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 01 January 2017
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ، نهم دی ماه را روز تحکیم میثاق ملت با ولایت فقیه عنوان کرد و گفت:  این روز یاد آور حضور عاشورایی مردمی بود که نمی خواستند دینشان خدشه دار شود و پشت سر ولی فقیه ايستادند .

مهندس محسن دهانزاده،  با اشاره به این که ملت ایران نشان دادند که دشمنان را می شناسند و فریب نمی خورند، افزود: باید در هر زمانی بصیر بود و  جبهه حق را از باطل تشخیص داد..

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نيز در اين همایش، با اشاره به اینکه روزهای ثبت شده در تقویم بخشی از هویت ملت است، گفت: اين ايام یاد آور حوادث تاریخی و مرور اتفاقات مهمی است که بر ملت ما گذشته است.

سردار شاهوارپور، ادامه داد: یکی از مسائلی که حساسیت زیادی بر روی آن داریم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است زیرا این انقلاب گوهری است که برای آن خون های زیادی بر زمین ریخته شده  است.

وی، افزود: حکومت جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی سال 57 است زیرا بر اساس اصل جمهوریت مردم در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و بر اساس اسلامیت، اسلام راستین را در سطح دنیا اشاعه می داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، ادامه داد: سقوط رژیم پهلوی، شکست هژمونی آمریکا بود که ابتدا با اقدامات نیمه سخت از قبیل فعال سازی گروهک ها تلاش نمودند انقلاب را ساقط کنند و پس از  آن جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند

 وی، افزود: دشمنان با شکست پی در پی توطئه هایشان، این بار تلاش کردند از طریق مذهب به ما آسیب بزنند و بر همین اساس با کمک عربستان سعودی اقدام به گسترش وهابیت در سطح منطقه نمودند تا به این شکل طرح مهار و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را پیاده نمایند.

شاهوارپور، با اشاره به اینکه سیاست نظم نوین جهانی در پی این بود که همه فرهنگ ها را با فرهنگ آمریکایی همسان نماید، ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی ایران این بود که به دنیا ثابت کند اسلام هم می تواند به مردم نقش بدهد و به همین دلیل فلسفه صدور اسلام در راس قرار گرفت.

وی، در ادامه با اشاره به ریزش بخشی از نیروهای انقلابی از بدنه انقلاب در طول سالهایی که از عمر انقلاب گذشته است، گفت: افراد زیادی طی این سالها از قطار انقلاب پیاده شده اند اما جریان انقلاب با قدرت جلو رفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، با اشاره به اتفاقات انتخابات سال 88، گفت: در روزهای بعد از انتخابات، مقام معظم رهبری نرمش زیادی نشان دادند اما با وقوع اتفاقاتی که در ایام سوگواری امام حسین(ع) به وقوع پیوست مردم خود متوجه شدند چیزی فراتر از اعتراض در حال وقوع است و گروه های خاص در حال بی حرمتی به اعتقادات آنها هستند .

وی، در پایان با اشاره به اینکه دست خداوند هدایتگر این انقلاب است و  باید از تجربه سال 88 استفاده کرد و جلوی رخنه فتنه را گرفت، گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری چشمه فتنه امروز در سوریه است بنابراین باید تلاش کنیم در حوزه سیاست نیز بصیرت داشته باشیم تا جلو فتنه گرفته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار