در لیگ دسته اول تیراندازی کشور رقم خورد؛
دبیر هیئت تیراندازی استان قم از شکست میلی متری تیم نظام مهندسی قم برابر دانشگاه تهران در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور روز جمعه در تهران ادامه پیدا کرد و تیم نظام مهندسی ساختمان قم با وجود شکست برابر دانشگاه تهران صعود خود به لیگ برتر را مسجل کرد.

وی افزود: تیم نظام مهندسی قم روز جمعه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به دیدار نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم دانشگاه تهران رفت و با اختلاف یک دهم امتیاز نتیجه را به حریف واگذار کرد تا نخستین شکست فصل را تجربه کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیم نظام مهندسی قم با وجود اینکه در این بازی بازنده شد اما صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد و هم این تیم و هم تیم دانشگاه تهران که به صدر جدول رسیده فصل آینده در لیگ برتر حاضر خواهند بود.

متقیان‌نژاد بیان داشت: در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، محمد نامداری از دانشگاه تهران در مکان اول، محمدحسین کریمی از نظام مهندسی ساختمان قم در مکان دوم و مسعود مهدی‌زاده از هیئت کرمانشاه در مکان سوم ایستادند.

وی عنوان کرد: در رده بندی تپانچه بادی نیز، چنگیز مسیب‌زاده از دانشگاه تهران، حمیدرضا مصطوفی از هیئت کرمانشاه و محمود جعفر غفار از نظام مهندسی ساختمان قم به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این هفته از مسابقات قرار گرفتند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: ۸ تیم هیئت بوشهر، پاس جوان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه تهران، شهرداری بندرعباس، هیئت کرمانشاه، نظام مهندسی ساختمان قم و اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی در لیگ دسته اول تیراندازی حضور داشتند که نماینده آذربایجان غربی از این مسابقات انصراف داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار