طرح ايجاد فيبرنوري در منطقه نفتي دارخوين و اتصال آن با حلقه سراسري فيبرنوري كشور با موفقيت به پايان رسيد
کد خبر: ۳۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 31 December 2016
مهندس عليرضا مرادي سرپرست فناوري اطلاعات و ارتباطات اين شركت با تاييد اين خبر گفت: با كوشش پرسنل فناوري اطلاعات و ارتباطات و همكاري واحد‌هاي سازماني مستقر در منطقه عملياتي دارخوين، طرح ایجاد ارتباط فیبر‌نوری منطقه نفتی دارخوین و اتصال آن با حلقه سراسری فیبر نوری کشور با موفقيت به پايان رسيد.

مرادي با بیان این مطلب  افزود هدف از اجراي خط فیبرنوری دارخوين با طول 25 کیلومتر و در مدت زمان دو ماه، اتصال زيرساخت حياتي تاسیسات منطقه نفتی دارخوین به عنوان مهمترين منطقه استراتژيك سازمان  به كليه مناطق تحت پوشش شرکت نفت و گاز اروندان بوده است.

ايشان با بیان اینکه پيشتر برای برقراری ارتباطات في مابین مناطق عملياتي شرکت نفت و گاز اروندان از لینکهای رادیویی استفاده می‌شد اضافه كرد: این طرح در راستاي ارتقاء سطح كيفي و كمي خدمات حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان و با هدف دستيابي به استانداردهاي مديريت محترم فاواي شركت ملي نفت ايران انجام گرفته است.

مهندس مرادي ضمن اشاره به جايگاه و نقش موثر شركت نفت و گاز اروندان در توسعه منطقه، بهبود زيرساختهاي اساسي ارتباطات و افزايش رضايتمندي كاركنان زحمتكش سازمان را از مهمترين دلايل اجراي طرح مذكور دانستند.

سرپرست فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت اروندان در پايان ضمن قدرداني از حمايتهاي همه جانبه مهندس كمالي مدير عامل اين شركت، مهندس عزیزی دوست رییس وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده و بخش اعظم این مهم در زمان مدیریت ایشان، عملی گردید؛ همدلي و همكاري كليه واحدهاي زيربط علی الخصوص مدیریت منطقه دارخوین  را رمز موفقيت در اجراي اين پروژه بر شمرد وابراز اميدواري كرد اين طرح سرآغاز اجراي مجموعه طرحهاي چشمگيرتر و پربارتر در دست اقدام واحد فناوري اطلاعات و ارتباطات باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار