مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: وزیر نیرو فردا سفر خود را به استان بوشهر آغاز می‌کند که در این سفر دو روزه آب شیرین‌کن بوشهر افتتاح و روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 28 December 2016
کیقباد یاکیده اظهار داشت: حمید چیت‌چیان سفر خود را به استان بوشهر از فردا آغاز می‌کند که در این سفر ضمن افتتاح طرح‌های آبرسانی مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی استان بوشهر بررسی می‌شود.

وی از افتتاح طرح  آب شیرین‌کن بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در سفر وزیر نیرو به بوشهر آب شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در روز افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه آب شیرین بوشهر با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 42 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی اجرایی شده که ظرفیت تولید آب بوشهر روزانه 10 هزار متر مکعب افزایش می‌دهد.

یاکیده با بیان اینکه خط انتقال این طرح شش کیلومتر است افزود: در سفر وزیر نیرو به استان بوشهر عملیات اجرایی ساخت آب شیرین‌کن در منطقه سیراف کنگان، برای تامین آب آشامیدنی شهرستان جم آغاز می‌شود.

وی ظرفیت این پروژه را روزانه تولید 28 هزار متر مکعب آب دانست و خاطر نشان کرد: این طرح هم با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود که وزارت نیرو آب تولیدی این تاسیسات از سرمایه‌گذار خریداری و با قیمت نازل در اختیار مشترکان آب آشامیدنی مناطق یاد شده قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرایی شدن مرحله دوم سد باغان، افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه و بررسی روند اجرایی سدهای در دست ساخت استان بوشهر و نشست بررسی وضعیت آب و برق استان بوشهر را  از دیگر برنامه‌های سفر وزیر نیرو به استان بوشهر دانست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار