سرهنگ بالش زر: 56 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر ظرف این 9 ماه در سطح استان متلاشی شده که حدود 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال 94 رشد داشته است.
کد خبر: ۳۴۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 27 December 2016
فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر سه تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف 9 ماه گذشته سال جاری در سطح استان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ سعید بالش زر روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزون بر 2 تن و 370 کیلوگرم از این میزان مواد مخدر از نوع تریاک بوده است.
وی تصریح کرد: در این مدت همچنین یک هزار و 605 قاچاقچی دستگیر شده‌اند که رشد 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
سرهنگ بالش زر بیان کرد: 56 باند در زمینه قاچاق مواد مخدر ظرف این 9 ماه در سطح استان متلاشی شده که حدود 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال 94 رشد داشته است.
فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این مدت همچنین بیش از 250 خودرو در زمینه قاچاق مواد مخدر در سطح استان توقیف شد که حدود 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.
وی اظهار داشت: برای مبارزه مؤثر با قاچاقچیان مواد مخدر ایجاد مکان‌های مناسب و دائمی بازرسی خودروها در جاده‌های ارتباطی استان ضروری است.
وی مبارزه با خرده‌فروشان، جمع‌آوری معتادان، کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی مناطق آلوده استان را از اولویت کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد.
بالش زر همچنین گفت که درمدت 9 ماه گذشته سال جاری افزون بر 2 میلیون 500 هزار انواع قرص روان گردان در سطح استان کشف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار