فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت است، گفت: آگاهی مردم و میثاق آنها با ارزش های انقلاب و نظام به سرعت آتش فتنه را خاموش کرد.
کد خبر: ۳۴۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری به حماسه 9 دی که مردم به صورت خودجوش آن را خلق کردند اشاره کرد و افزود: دشمنان بعد از ناامید شدن از جنگ سخت، برای ضربه زدن به انقلاب با استفاده از هجمه عظیم رسانه ای و استفاده از عوامل خود فروخته داخلی سعی داشتند که تنها داعیه استکبار ستیزی را ساقط کنند اما با حضور گسترده مردم با بصیرت در این روز امید آنان به یاس و ناامیدی تبدیل شد.
 
وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت است، اظهار کرد: آگاهی مردم و میثاق آنها با ارزش های انقلاب و نظام به سرعت آتش فتنه را خاموش کرد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی با حرکتی خودجوش، مقتدرانه در مقابل فتنه ایستادند و ثابت کردند با تبعیت از فرامین رهبری می توانند بر تمام توطئه های دشمنان فائق آیند.
 
سردار یاری با بیان اینکه استکبار ستیزی و مبارزه قاطع با فتنه یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است، گفت: وحدت راهکار اساسی برای رفع اختلافات در جهت مقابله با استکبار جهانی است و اتحاد مسلمانان نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
 
وی به نقش پر رنگ مردم در خلق حماسه 9 دی هم اشاره کرد و افزود: وامدار اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و با خلق حماسه های مختلف به خوبی از آن دفاع کرده و در آینده نیز پشتیبان آن هستند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: دشمنان و مخالفان نظام اسلامی به این حقیقت پی برده اند که دیگر توان مقابله با ایران را در بخش نظامی و فشارهای سیاسی ندارند، به همین دلیل از روش جنگ نرم به میدان مبارزه آمده اند.
 
وی ایجاد و حفظ وحدت در جامعه اسلامی را برای مبارزه با استکبار را ضروری دانست و یادآور شد: اختلاف و چند دستگی از بدترین عذاب ها برای جامعه انسانی است که پیامدهای شوم درونی و بیرونی را در پی خواهد داشت.
 
سردار یاری با بیان اینکه بصیرت لازمه و شرط اصلی مقابله با دشمنان است، خاطر نشان کرد: ملتی که جوانان آن بصیرت داشته و آگاهانه در مسیر حق حرکت کنند توطئه های دشمنان در برابر این اتحاد و همبستگی، خنثی می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار