دبیر کل دومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در هنرهای اسلامی و صنایع دستی گفت: برگزاری جشنواره خلاقیت و نوآوری بدون مشارکت شهرداری امکان پذیر نبود
کد خبر: ۳۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 13 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز - مهدی محمدزاده در نشستی با اصحاب رسانه گفت: دومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری در هنرهای اسلامی و صنایع دستی در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از جشنواره علی رغم وجود بعضی ناهماهنگی ها با استقبال بی نظیر مردم، هموطنان و میهمانان خارجی مواجه شده است به طوری که در بعضی از نشست های تخصصی، یا کمبود فضا روبرو هستیم.

محمدزاده ادامه داد: برگزاری این جشنواره بدون مشارکت شهرداری تبریز امکان پذیر نبود و امیدواریم با درخشش در این جشنواره و افزایش تعامل خود با شهرداری کلانهشهر تبریز، شاهد برگزاری این جشنواره بین المللی در سال های دیگر نیز باشیم.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده، از نمایندگان و هنرمندان 45 کشور اسلامی برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کردیم که نهایتا نمایندگان 35 کشور اسلامی در این جشنواره حضور دارند.

وی با اشاره به داوری آثار در حوزه بین المللی گفت: داوری آثار بین المللی بر عهده یک داور از ایران، یک داور از سازمان ارسیکا و دو نفر از کشورهایی است که در جشنواره شرکت ندارند.

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود گفت: در بخش ملی نیز، 380 اثر از هنرمندان داخلی 15 تا 35 ساله به مرحله نهایی دست یافته اند که در این بخش نیز داوری آثار بر عده یک داور بین المللی و چهار داور ایرانی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار