مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با محوریت تخصیص تسهیلات برای اشتغال نیازمندان و فراهم آوردن استقلال معیشتی مددجویان با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی میرزا عبدالهی ها، مدیر امور شعب بانک مهر ایران در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: خدمتی که در دستگاه های مختلف به مردم ارائه می شود در درگاه الهی دارای ارج و قربی بسیار بالاست.

وی ادامه داد: ولی خدمتی که در کمیته امداد ارائه می شود دارای ارزشی بالاتر و افزون تر است چراکه برای کسانی تلاش می شود که خداوند سبحان و ائمه اطهار (ع) در رسیدگی به آنها سفارش و تأکید زیادی داشته اند.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: چنین زمینه و بستر خدمتی است که موجب می شود خدمت در امداد ارزشمند، گرانمایه و آخرت ساز باشد بنابراین باید به امدادگران خادم نیازمندان غبطه خورد که در سنگر خدمتی بسیار والایی به خدمت شمغول هستند.   

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با امداد عنوان کرد: سعی کرده ایم برابر بودجه ابلاغی منابع دست متقاضیان در کوتاه ترین دست متقاضیان اشتغال برسد که اطاله شدن برخی از تسهیلات مربوط به تأمین ضامن و کارهای اداری بوده است در نتیجه امروز پرونده معوق در این بانک وجود ندارد.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:  قزوین فقر طبقاتی دارد؛ در فقر محیطی افراد به همان شرایط عادت می کنند ولی اثر فقر طبقاتی مخرب تر است از این رو نیاز به رعایت حساسیت های خاصی داریم.

وحید میرزایی بافتی افزود: برای رفع فقر طبقاتی باید احساس مسئولیت اجتماعی را در میان اقشار مختلف مردم تقویت کنیم تا بتوانیم محرومیت و فقر را در جامعه رفع کنیم.

وی خدمات امداد را چندبخشی دانست و اظهار کرد: خدمات امداد در زمینه های مختلفی همچون؛ فرهنگی، درمانی، معیشتی و اشتغال ارائه می شود که امروزه خدمات معیتشی در برابر تورم حاضر بسیار ناچیز است از این رو باید سایر خدمات را نیز به سمت و سوی توانمندی سوق دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: این خدمات به طور معمول به صورت توأمان به خانواده ها ارائه می شود در این میان بخشی از هزینه های پنهان نیز وجود دارد که اگر مدیریت نشود منابع به سمت و سوی دیگری سوق داده می شود.

وی اعلام کرد: اما تمام تلاش ما بر این است که سمت و سوی خدمات امداد به سمت خدمات حمایتی نظیر پایدار کردن مشاغل و توانمندسازی آنها سوق یابد.

میرزایی بافتی یادآورشد: طی سال گذشته هفت درصد از جامعه مددجویی را از چرخه حمایتی خارج کرده ایم مددجویان بایستی از ظرفیت ها و توانمندی خویش استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار