عضو شوراي شهر قزوين خبر داد:
عضو شورای شهر قزوين گفت: کافه کتاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوين با مشارکت شهرداری قزوين و خيرين کتابخانه‌ساز در زمينی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، محمدحسين صلح‌جو در آئین افتتاح اولين شهر کتاب در استان قزوين که با حضور شهرداری قزوين، جمعی از اهالی فرهنگ و شورای شهر قزوين برگزار شد، با بیان اینکه تنفس فرهنگی با راه‌اندازی شهر کتاب در قزوين ايجاد می‌شود، افزود: افتتاح مجموعه‌های فرهنگی نظير شهر کتاب از نيازهای فرهنگی شهر قزوين بود که خوشبختانه محقق شد.

وی اظهار کرد: شهر کتاب يک طرح فرهنگی قوی و موثر است و می‌تواند نقش مهمی در افزايش مطالعه مفيد و دور هم  جمع شدن جوانان و نوجوانان پرشور برای دانستن و خواندن، داشته باشد.

صلح جو خاطرنشان کرد: کمبود پاتوق‌های فرهنگي نظير شهر کتاب در شهر قزوين کاملا محسوس بود، خوشبختانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در کنار ساير فعاليت‌های فرهنگی ارزشمندش قدم‌های موثری در عرصه مشارکت در راه‌اندازی چنين مجموعه‌های فرهنگي داشته و دارد.

وی از تأسيس کافه کتاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوين با مشارکت شهرداری قزوين و خيرين کتابخانه ساز خبر داد و گفت: اين کافه کتاب در زمينی به مساحت 5 هزار مترمربع جهت استفاده عموم مردم احداث می‌شود.

صلح جو خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کافه کتاب اتفاق خوبی است که اميدواريم امر ساخت شهر کتاب همچون ساخت مساجد و مدرسه در سطح شهر نهادينه شود تا نسل جوان در پاتوق‌های فرهنگي نظير کتاب شهر در آرامش کامل به مطالعه کتاب بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار