مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون360 هزار کارت ملی هوشمند در این استان صادر و به صاحبان آن تحویل داده شده است.
کد خبر: ۳۴۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 26 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، محمدعلی رفیع پور افزود:میزان تقاضا برای دریافت کارت هوشمند در استان امسال به 164 هزار و 143 مورد افزایش داشته است.
وی ،قیمت صدور کارت ملی هوشمند به ازای هر نفر را 276 هزار و 800 ریال دانست و افزود: از این مبلغ 76 هزار و 800 ریال برای قیمت پایه کارت و 200 هزار ریال به عنوان هزینه کارت از متقاضیان دریافت می شود.
رفیع پور، زمان صدور کارت ملی هوشمند را 45 تا 60 روز اعلام و تصریح کرد: ارسال کارت ملی هوشمند از طریق پست ممنوع است و این سند فقط به صاحب آن تحویل داده می شود.
وی یادآور شد: سال گذشته نیز81 هزار و 197 کارت و هشت ماهه امسال 147 هزار و 408 کارت ملی هوشمند در چهارمحال و بختیاری فعال شد.
مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری، مهلت کارت های ملی کنونی را تا آخر سال 1396 اعلام و اظهار کرد: مردم استان می توانند برای تعویض کارت های ملی کنونی و دریافت کارت ملی هوشمند به 63 پایگاه ثبت احوال مستقر در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پست مراجعه کنند.
وی گفت: هر کدام از پایگاه های 63 گانه ثبت احوال چهارمحال و بختیاری می توانند روزانه 50 کارت و در مجموع روزانه 3 هزار و 150 کارت ملی هوشمند در استان صادر کنند.
رفیع پور تاکید کرد: شناسایی، تصدیق هویت، امضای دیجیتال، انتخابات الکترونیکی و امنیت سایبری مهمترین مزایای استفاده و بهره مندی از کارت ملی هوشمند محسوب می شود.
وی افزود: افرادی که شناسنامه مفقودی، مستعمل و یا غیرخوانا دارند نیز می توانند با مراجعه به پایگاه های ثبت احوال استان نسبت به تعویض و دریافت اسناد سجلی جدید اقدام کنند.
خدمات اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در 53 ایستگاه بخش خصوصی و 10 دفتر پست به متقاضیان ارائه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار