جلب رضایت بیشتر مشتریان بعنوان هدف اصلی در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تبدیل به برنامه اجرایی شده و مورد تاکید اعضای این نشت قرار گرفت
کد خبر: ۳۴۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 25 December 2016
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی این نشست که با حضور جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل و دیگر اعضای این کارگروه در آذرماه سال جاری برگزار گردید، راه های پیاده سازی و تحقق مطلوب خدمات دولت الکترونیک بحث و بررسی گردید.

آقای عسکری با اشاره به شاخص های مندرج در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، این کمیته را یکی از مهمترین کمیته هایی برشمرد که در راستای اصلاح نظام اداری بر اساس سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکیل شده است و بر اساس سقف امتیازات این محور، نقش آن را در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مهم دانست.

معاون طرح و توسعه با تاکید بر لزوم استانداردسازی پرتال اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: پرتال این اداره کل با هدف بهبود کیفیت خدمات به مشتریان و صاحبان کالا مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه از مسئولیت این کمیته جهت زمینه سازی و احصاء کلیه فرآیندهای قابل الکترونیکی شدن در این اداره کل خبر داده و خاطر نشان نمود: استقرار سیستم های مکانیزه در زمینه ی فعالیت های اختصاصی این اداره کل یکی از اهداف اصلی تحقق دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به مشتریان می باشد.

ایشان همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران ارشد و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات براساس دوره های مصوب در این حوزه، اجرایی شدن سامانه CCS، شکل‌گیری نظام استاندارد ITIL یا مدیریت خدمات اطلاعات ITSM ،‌ بررسی و نیازسنجی سامانه همراه اداره کل را از جمله برنامه های آتی این کمیته اعلام کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آقای عسکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار