دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین:
دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین گفت: برای تسریع در کار و جلوگیری هز هرگونه مشکل تمام سرمایه گذاری ها در استان باید بر اساس سند آمایش انجام شود.
کد خبر: ۳۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمد علی قاسمی روز شنبه درجلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین گفت: اگر سرمایه گذاری ها بر اساس سند آمایش سرزمین صورت گیرد با مشکلی در این حوزه مواجه نخواهیم شد و کارها روان می شود.

دبیر ستاد سرمایه گذاری استان قزوین بیان کرد: برای تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه گذاری استان با حمایت استاندار مرکز ممستقل و اختصاصی جذب سرمایه گذاری در قزوین راه اندازی شده که با تمرکز فعالیتها تلاش می شود تا از رفت و آمد متعدد سرمایه گذاران جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: تمام فرصت های سرمایه گذاری استان شناسایی و جمع آوری شده و براحتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین یادآورشد:آنچه در شناسایی فرصت های سرمایه گذاری صورت گرفته بر اساس سند آمایش بوده و بر اساس نظرهای کارشناسی کمبود و نقصی در آن دیده نمی شود اما اگر زمینه سرمایه گذاری در بخشهای دیگر در مقطعی از زمان احساس شود بسرعت در فهرست قبلی اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای توجیه نیروهای فعال در این عرصه دوره های آموزشی تخصصی هم برگزار شده و تداوم خواهد یافت تا توان نیروها بیشتر شود.

قاسمی تصریح کرد: در کنار همه اقدامات انجام شده اگر در یک دوره زمانی تعیین شده سرمایه گذاری برای اجرای طرح خود مراجعه نکند مجوزهای صادرشده باطل خواهد شد تا این ظرفیت ها در اختیار دیگران قرار گیرد و معطل نماند.

دبیرستاد سرمایه گذاری استان قزوین اظهارداشت: برای همراهی و تسهیل در امور سرمایه گذاران همه توان خود را به کار گرفته ایم و در این زمینه عزم جدی داریم تا به کسب و کار، تولید و اقتصاد استان رونق بخشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار