مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین:
آنچه در کمیته امداد اتفاق می افتد خدمت سراسر صادقانه است خدمتی که در صورت غفلت، برای از دست رفتن این فرصت های ناب افسوس خواهیم خورد.
کد خبر: ۳۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین پوریوسفی، مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان گفت: کار امدادرسانی در دستگاه های کمک رسان مقطعی است یعنی وقتی اتفاقی می افتد، هلال احمر وارد شده و به کمک رسانی می پردازد ولی امداد رسانی به نیازمندان کاری فراگیر و همیشگی است.

وی ادامه داد: کمیته امداد نه یک روز و یک ماه بلکه همه ایام سال در حال کمک و مساعدت به نیازمندان است تا مشکلات آنها را رفع کند از این رو ما را در کنار خود آماده ببینید.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین اضافه کرد: ماه های پایانی سال را سپری می کنیم، آمادگی داریم تا در فرصت ماه های پایانی سال همکاری بیشتر برای ارائه تسهیلات به مدجویان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مشکلات نیازمندان زیاد است و کم و بیش با این مشکلات آشنا هستیم و می دانیم بزرگترین دغدغه هر خانواده امنیت شغلی آن خانواده است بنابراین تمایل داریم بخشی از مشکلات این افراد را مرتفع کنیم.

مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین خاطرنشان کرد: تأکید ما در همه شعب استان بر این است که پرداخت تسهیلات به نیازمندان تحت حمایت امداد را در اولویت قرار دهند البته فرهنگ وابستگی به دولت و نهادهای حمایتی نیز باید تغییر پیدا کند و بسترهای لازم فراهم شود تا مردم روی پای خود بایستند.

وی تأکید کرد: آنچه در کمیته امداداتفاق می افتد خدمت سراسر صادقانه است خدمتی که در صورت غفلت، برای از دست رفتن این فرصت های ناب افسوس خواهیم خورد، از این رو کارکنان سایر دستگاه ها به فرصت های خدمتی امدادگران امداد غبطه می خورند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این دیدار اظهارکرد: ظرفیت های استان قزوین بالاست و لازم است از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود البته در شأن استان نیست که حدود 22 هزار خانواده نیازمند داشته باشیم.

وحید میرزایی بافتی ادامه داد: وقتی از ظرفیت ها خوب استفاده نشود در نتیجه منابع زیادی را نیز از دست خواهیم بنابراین در امداد اولویت بندی انجام شده است در نتیجه اختصاص منابع در امداد به سمت اشتغال خانواده ها و مسکن مددجویان است.

وی توضیح داد: هدف خروج مددجو از طریق توانمندسازی و اقدامات حمایتی است بنابراین ما می توانیم با توجه به ظرفیت های استان در توانمندسازی مددجویان موفق باشیم که در این میان بانک ها از جمله بانک رفاه نیز می توانند سهم بسزایی داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: امروز بزرگترین خدمت به نیازمندان کمک های بلاعوض نیست، بلکه باید کمک معیشت تنها در کنار حمایت های اشتغال زایی و کارآفرینی برای استقلال معیشتی نیازمندان دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار