مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: معابر ۳۶ روستای چهارمحال و بختیاری با سهیمه پنج هزار تنی قیر اختصاصی دولت آسفالت شد.
کد خبر: ۳۴۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 24 December 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، سهراب رئیسی اظهار داشت: بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری در مسیر افزایش توسعه و عمران روستاها، ارائه بهتر تسهیلات به روستائیان، تامین عادلانه امکانات از طریق پیش بینی زمین، ساماندهی نظام مالکیت اراضی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی، بالا رفتن سطح کیفیت ساخت و ساز و افزایش دسترسی روستائیان به خدمات فنی و مهندسی  حرکت می کند.

وی گفت: از فعالیت های بازسازی و مسکن روستایی می توان به طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن، طرح جامع مسکن روستایی، بازسازی مسکن روستایی و طرح نظام فنی روستایی اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دولت در سال ۹۴، میزان پنج هزار تن قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن استان قرار داد که با این میزان قیر در ۳۶ روستا با حجم ۲۰۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع آسفالت اجرا شد.

رئیسی افزود: در سال جاری نیز آسفالت ۴۰ روستا با میزان شش هزار تن قیر با حجم ۳۶۲ هزار و ۳۲۵ پیش بینی شده که تاکنون در ۲۰ روستا با دو هزار و ۶۰۰ تن قیر حجم، ۱۸۵ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار