در آستانه اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران انجام شد
در آستانه اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران نمایندگان رسانه های جمعی در استان خوزستان از دستگاه حفاری 23 فتح در کلانشهر اهواز بازدید به عمل آوردند
کد خبر: ۳۴۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 20 December 2016
شرکت ملی حفاری ایران در جریان این بازدید که شماری از مدیران و مسئولان شرکت حضور داشتند، متخصصان و کارشناسان مستقر بر روی این دستگاه به پرسش های طرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ دادند.

رئیس دستگاه 23 فتح درباره فعالیت این دکل گفت: این دستگاه سبک در حوزه مدیریت عملیات خشکی – 3 ، در حال تعمیر یک حلقه چاه در گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مناطق نفتخیز جنوب از طریق حفاری انحرافی است.

مجید نازک کار افزود: این عملیات از تاریخ سی مهرماه شروع و طی آن عمق چاه که بر روی میدان نفتی اهواز حفاری شده است از چهار هزار و 175 متر به چهار هزار و 410 افزایش خواهد یافت.

وی درباره توانمندی های کارکنان شاغل بر روی این دستگاه توضیح داد:  همکاران در ردیف نیروهای کارآمد و متخصص شرکت می باشد که سن آنان بین 25 تا 45 است و از  شمار کارکنان جوان شرکت محسوب می شوند.

ناوگان شرکت ملی حفاری ایران دارای 75 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین است که دکل های سبک دارای یک هزار اسب بخار توان، سنگین دو هزار اسب بخار و فوق سنگین سه هزار اسب بخار توان عملیاتی می باشند.

این دستگاه ها تمام برقی و مجهز به سیستم تصفیه سیال حفاری و عمدتا دارای گرداننده فوقانی (تاپ درایو) هستند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار