به گزارش تابناک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:
دکتر کریم در نشست ویژه در فرمانداری شهرستان صحنه گفت: ظرف کمتر از یک ماه آینده بیمارستان دکتر معاون صحنه آماده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 19 December 2016

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشستی با حضور معاونان درمان و بهداشت در فرمانداری شهرستان صحنه در صبح دوشنبه با بیان اینکه پروژه بیمارستان معاون سالها بر زمین مانده بود و پس از بانک جهانی اعتبار و ردیف بودجه ای برای بیمارستان معاون نبود، گفت: با تلاش زیاد هزینه های ساخت این بیمارستان از منابع مختلف تامین گردید.

دکتر حسین کریم با ظهار اینکه این بیمارستان 32 تخت خوابی بوده، گفت: این بیمارستان به هیچ وجه جوابگوی شهرستان نبود بنابراین تصمیم گرفتیم و آن را به ۶۴ تخت ارتقا دادیم که کار بسیار دشواری بود.

وی با اشاره به کندی احداث بیمارستان دکتر معاون و طی مدت زمانی 7 ساله، گفت: ، ما خون دل بسیار خوردیم که در طی یک سال و نیم گدشته کارها به سرعت پیش رود و حالا چیزی را که تحویل می دهیم درخور مردم شریف این شهرستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از مردم شهرستان برای تاخیر در آغاز به کار بیمارستان عذرخواهی می کنم که دلیل عمده ان مشکلاتی بود که از قبل برای این بیمارستان مانده بود.

دکتر کریم با بیان اینکه پس از انجام تعدادی از کارهای جزیی ظرف کمتر از یک ماه آینده بیمارستان دکتر معاون صحنه آماده افتتاح خواهد شد، افزود: به زودی برای راه اندازی تجهیزات چهارگانه در بیمارستان باید اقدام شود.

وی با بیان اظهار اینکه راه اندازی این پروژه بزرگ نتیجه همکاری مشترک و موثر استان ، شهرستان ،دانشگاه و نمایندگان مجلس است، گفت: همزمان با ساخت بیمارستان کار تامین تجهیزات را شروع کردیم و بیمارستان در حال تجهیز بوده و ساخت کلینیک صحنه در کنار بیمارستان در حال اجراست که خدمت بسیار خوبی برای ویزیت مردم ارائه می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار