کد خبر: ۳۴۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 16 December 2016
 
تابناک / بنا به گزارش اداره کل هواشناسی گیلان ، نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود موج دوم هوای سرد و بارشی از شنبه به منطقه است. بر این اساس بارندگی(بارش برف و باران)، وزش باد و کاهش دما مورد انتظار است. خاطر نشان می شود طی شنبه (عصر و شب) و یکشنبه بارندگی (بارش برف و باران) و وزش باد در بعضی نقاط شدید پیش بینی می شود. بنابراین :
 
• با توجه به شرایط بارندگی و بارش برف (لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در محور های مواصلاتی بویژه جاده های کوهستانی)، مه آلود بودن هوا (کاهش دید) و کاهش محسوس دما، رعایت نکات ایمنی در زمان رانندگی و همراه داشتن وسایل و تجهیزات زمستانه، لباس گرم و آذوقه توصیه می شود.
 
• دریا مواج و برای فعالیت های مرتبط نامناسب می باشد.
 
• بخش های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه داران، مرغداری ها، آبزی پروران و شاخه های کشاورزی مرتبط، تمهیدات لازم را بعمل آورند. بخش های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، شرکت ملی گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی، مدیریت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، سازمان راهداری، سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت حمل و نقل، پلیس راه و راهور و شهرداری ها و ... با توجه به اخطاریه صادره، تمهیدات لازم را به عمل آورند و توصیه های کارشناسی خود را صادر نمایند.
شایان ذکر است هرگونه تغییر در نقشه های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار