دو انتصاب در استانداري خوزستان
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی حکمی فرامند هاشمي زاده را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري خوزستان منصوب کرد
کد خبر: ۳۴۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 15 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی حکمی فرامند هاشمي زاده را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري خوزستان منصوب کرد.  
متن حکم این انتصاب به شرح ذیل است: 
 
بسمه تعالی
جناب آقای فرامند هاشمی زاده 
سلام علیکم 
با عنایت به شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمراني استانداري خوزستان منصوب می شوید. 
امید است با استعانت از خداوند منان با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به منظور کنترل و بررسی دقیق طرح های عمرانی و توجه به عمران و آبادانی استان با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی استان موفق و مؤید باشید 
غلامرضا شریعتی 
استاندار خوزستان 
 
همچنین استاندار خوزستان طی ابلاغ جداگانه ای علی مدحجاوی را به عنوان معاون هماهنگي امور اجرايي مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي منصوب نمود.  
متن این ابلاغ به شرح ذیل است: 
بسمه تعالی
جناب آقای علی مدحجاوی 
با سلام 
با عنایت به سوابق اجرایی جنابعالی و پیشنهاد مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان معاون هماهنگی امور اجرایی مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي منصوب می نمایم. 
امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب و در راستای سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید. 
غلامرضا شریعتی 
استاندار خوزستان

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار