پیش بازی تراکتور- سپاهان
تیم های تراکتورسازی و سپاهان در یکی از حساس ترین بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر فردا جمعه به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۴۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 15 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فردا از ساعت 14در ورزشگاه اختصاصی تراکتور به مصاف هم می روند.

تیم داوری؛اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – محمدرضا مدیرروستا – علی صفایی – ناظر: جواد تقی پور

تراکتورسازی

تراکتور سازی که در این فصل در قامت بک مدعی تمام هیار برای کسب قهرمانی ظاهر شده است در این هفته دیداری سخت مقابل خواهر خوانده ی سابق خود دارد. سپاهان و تراکتورسازی حدود 2 سال قبل بود که با یکدیگر پیوند خواهرخواندگی بستند اما پس از آن به دلیل پنالتی دقایق آخر برای سپاهان در دیداری که تراکتور برای قهرمانی می جنگید و از حریف خود پیش بود، در هفته پایانی لیگ چهاردهم رابطه این دو باشگاه کمی تیره و تار شد.
 
حال این فصل نیز تراکتور در رقابتی تنگاتنگ با پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل باز در مقابل سپاهانی قرار گرفته که نباید آن را دست کم گرفت. تراکتور برای صدرنشینی برد می خواهد و سپاهان برای فرار از میانه های جدول و خارج شدن ویسی از زیر انتقادها پشم به سه امتیاز این دیدار دارد. 

 هم اکنون تیم تراکتورسازی با 27 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. تراکتور اگر می خواهد فاصله دو امتیازی خود با صدر جدول را بیشتر نکند باید در مقابل سپاهان اصفهان به برتری برسد و در غیر این صورت شاید قهرمانی نیم فصل را از دست بدهد. تراکتورسازی در این فصل به همراه پرسپولیس هنوز شکست نخورده اند و به دنبال این هستند تا شکست ناپذیری خود را در لیگ شانزدهم به 14 هفته برسانند.تراکتور در هفته گذشته مقابل استقلال تهران در دیداری عجیب بازی باخته را با برد عوض کرد تا با روحیه ای مضاعف پای در این رقابت بگذارد.

 سپاهان
 

 سپاهان امسال با هدایت عبدالله ویسی در تدارک کسب قهرمانی در این فصل بود اما نتوانست نتایج خوبی در این فصل کسب کند و با 18 امتیاز در رده هشتم جای دارد. آنها در صورتی که بتوانند تراکتور را از پیش رو بردارند 21 امتیازی می شوند و به جمع بالانشینان اضافه خواهد شد.

 محسن بنگر و سعید آقایی دو غایب تراکتورسازی در مصاف با سپاهان خواهند بود. این دو بازیکن به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نرفتند.

 این دو تیم 14 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سهم سپاهان 6 برد و تراکتورسازی 5 برد بوده است و الباقی بازی هم مساوی شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار