حجت الاسلام هاشم رعنایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زاهدان گفت آقای عیسی اسمعیل زائی یک قطعه زمین 1050 متری واقع در بلوار کشاورز زاهدان را برای ساخت درمانگاه وقف نمود.
کد خبر: ۳۴۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵ 15 December 2016
به گزارش تابناک حجت الاسلام هاشم رعنایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان زاهدان با اعلام این خبر افزود: آقای عیسی اسمعیل زائی یک قطعه زمین 1050 متری واقع در بلوار کشاورز زاهدان را برای ساخت درمانگاه وقف نمود.
 
رعنایی گفت: این زمین بالغ بر 4میلیارد ریال ارزش مادی دارد و واقف خیر اندیش این موقوفه را به مناسبت هفته وحدت با نام درمانگاه حضرت محمد(ص) نام نهاد .
وی افزود : وقفنامه عادی این موقوفه به ثبت رسیده است و قرار است پس از انجام مراحل قانونی و ثبتی با مشارکت خیرین سلامت استان و کشور برای ساکنین شمال شهرستان زاهدان برای خدمت رسانی مهیا گردد .
 
رییس اوقاف وامور خیریه شهرستان زاهدان و سرپرست معاونت فرهنگی ،اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان خاطر نشان شد: هم استانی های عزیز می توانند با قبول بخشی از هزینه های ساخت و ساز هرچند اندک با سهیم شدن در این کار خیر ، به عنوان یک واقف در ساختمان این موقوفه مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار