آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل روز سه شنبه 23 آذرماه در شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت برگزار شد
کد خبر: ۳۴۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 14 December 2016
در اين آیین، مهندس بيژن عالي پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس مراد كمالي مديرعامل شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت، سرهنگ دولتشاهي رئيس پلس راه استان خوزستان، سرهنگ قدرتي رئيس پليس راهور استان خوزستان و جمع زیادی از مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران عامل و مدیران شرکت هاي تابع مناطق نفت خيز جنوب و کارکنان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت حضور داشتند.

 در ابتداي اين آيين پس از اداي احترام به مقام شامخ شهيدان، پيام مهندس بيژن عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب قرائت شد؛ مهندس عالي پور در اين پيام با  اشاره به پيشينه فعاليت ترابري در صنعت نفت، ترابري را بخش اصلي عمليات توليد برشمرد.

 وي تاكيد كرد: آموزش هاي خاص رانندگي يكي از وجوه تمايز ترابري صنعت نفت است كه به عنوان يك فرهنگ سازماني تبديل شده است.

 مهندس عالي پور حضور در دفاع مقدس و مهار آتش و بازسازي تاسيسات را در دوران جنگ و بحران ها، تجربه ارزشمند ترابري صنعت نفت عنوان كرد.

 در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت، گزارشی از توانمندی ها و برنامه هاي توسعه اي ناوگان اين شركت ارائه داد.

 مهندس مراد کمالی، راه اندازي سيستم GPS (موقعيت ياب خودرو)، نوسازي 240 دستگاه خودرو سبك و سنگين، ارتقاء تجهيزات كارگاهي و معاينه فني و افزايش سرعت بازرسي فني خودروها را بخشي از اقدمات انجام شده در اين شركت براي افزايش بهره وري برشمرد.

 وي گفت: سيستم GPS از الزامات قانونی پلیس راهور و سازمان راهداری براي نصب و استفاده بر روی خودروهای سنگین، تانکرهای حمل سوخت و اتوبوس هاي بین شهری است كه شركت ترابري علاوه بر اين خودروها، آن را بر روي 2100 دستگاه خودرو سبك اجرا كرده است.

 مهندس کمالی، در خصوص پروژه هاي در دست اجرا نيز گفت: نوسازي ناوگان ستاد بحران، توسعه جايگاه سوخت رساني شهيد الماسي و توسعه اتوبوسراني بخشي از پروژه هاي در دست اجراست كه با همكاري برنامه ريزي تلفيقي و مهندسي و ساختمان مناطق نفت خيز جنوب در دست اقدام است.

 مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت افزود: سوخت رسانی به دکل های حفاری، جابجايي 68 هزار تن لوله جداري حفاري، جابه جایی روزانه 15 هزار نفر از کارکنان، همراهي با پليس راه  و راهور، حضور در شوراي ترافيك، بهبود ساختار سازماني، و اقدامات عام المنفعه از جمله خدمات رساني به زائران اربعين در مرز چزابه و پاكسازي كوي مهديس اهواز  بخش ديگري از فعاليت هاي این شرکت است.

 وي ، 26 آذرماه روز ملي حمل و نقل را تبريك گفت و ياد و خاطره شهداي انقلاب و دفاع مقدس و 24 شهيد ترابري مناطق نفت خيز جنوب را گرامي داشت.

 در ادامه اين مراسم سرهنگ قدرتي رئيس پليس راهور استان خوزستان نامگذاري روز حمل و نقل را نشانه اهميت اين صنعت بر اقتصاد كشور دانست و گفت: رشد و شكوفايي كشور وابسته به سيستم حمل و نقل پويا و كارآمد است.

 وي با اشاره به آمار حوادث رانندگي در كشور افزود: با توجه به افزايش 4 برابري تعداد خودروها در 11 سال اخير، آمار تلفات حوادث رانندگي در اين مدت از 28 هزار به 16 هزار نفر كاهش يافت اما همچنان اين آمار بالاست.

 در پایان این آیین از برگزیدگان عرصه ترابری مناطق نفت خیز جنوب با اهدای لوح يادبود، تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار