مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت؛
نباید به اسم بافت ارزشمند یا اینکه بافت تاریخی از بهسازی مناطق مختلف شهری جلوگیری کرد چون نمی توان به مردم اعلام کرد که بوی لجن را تحمل کنید چون بافت ارزشمند است
کد خبر: ۳۴۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 12 December 2016
 منوچهر رحمانی، در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: بافت فرسوده به اسم بافت ارزشمند تغییر پیدا کرده چون مردم را به تاریخ متوجه می کند.

وی افزود: البته نباید به اسم بافت ارزشمند یا اینکه بافت تاریخی از بهسازی مناطق مختلف شهری جلوگیری کرد چون نمی‌توان به مردم اعلام کرد که بوی لجن را تحمل کنید چون بافت ارزشمند است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه تأکید کرد: فضای بافت فرسوده توسط شهرداری هم باید حفظ شود و هم اینکه در عین حال مورد بهسازی قرار بگیرد.

مهرداد نیکو، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بافت تاریخی معمولا ممکن است منطقه مسکونی هم باشد، گفت: باید چارت سازمانی برای تشکیل شهرداری بافت تاریخی را تعیین و بعد نسبت به تشکیل این شهرداری ها اقدام کرد.

مسئول دفتر معاونت عمرانی استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: استان خوزستان پتانسیل های خوبی برای گردشگری دارد و مردم هم چندان مکان های زیادی برای تفریح و گردشگری ندارند.

علی نیازی بیان کرد: تقاضا داریم در این سرمایه گذاری ها سعی شود که اقامتگاه ها خیلی خصوصی نشود تا عموم مردم بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

منبع: تابناک
برچسب ها: منوچهر رحمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار