استاندار خوزستان در بازدید از پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز از واگذاری 600 واحد مسکونی از اين پروژه به متقاضيان تا پایان سال جاری خبر داد
کد خبر: ۳۴۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 12 December 2016
بازدید دكتر غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان از این پروژه برای سومین بار در سال جاری و با هدف بررسی روند اجرايي و پيشرفت پروژه و چگونگي ارائه خدمات زيربنايي و روبنايي از سوي دستگاه هاي مسئول انجام شد. 

شريعتي  با اشاره به اینکه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است اظهار داشت: تا پایان سال جاری 600 واحد مسکونی از اين پروژه به متقاضيان تحويل داده خواهد شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان باید به موازات پیشرفت غیزیکی ساختمانها خدمات زیربنایی و روبنایی را به اتمام برسانند.
وی افزود: حدود 400 واحد از پروژه مسکونی 2 هزار واحدی نفت تکمیل شده و متقاضیان در این واحد ها سکونت دارند .

استاندار خوزستان عنوان کرد: این پروژه به دلیل اختلافات فی مابین راه و شهرسازی و نفت مدتی متوقف شده بود اما پس از رایزنی ها و هماهنگی هایی که صورت گرفت این پروژه دوباره عملیاتی شد.

در اين بازديد منوچهر رحماني مديركل راه و شهرسازي خوزستان نیز گفت: به موازات پیشرفت فیزیکی پروژه و واحد های مسکونی پروژه ها و امکانات خدماتی نیز در حال انجام است.

رحمانی با اشاره به محوطه سازی، آبرسانی و نصب کنتور های برق و گاز بیان کرد: در مرحله دوم واگذاری منازل مسکونی، 1000 واحد دیگر در حال آماده سازی هستند که امیدواریم تا پایان سال بخشی از واحد های این پروژه واگذار شوند.

مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان اظهار کرد: اختصاص به موقع تسهیلات بانکی در تسریع عملیات اجرایی این پروژه نقش به سزایی دارد.

وی اظهار کرد: این پروژه می تواند نمونه ای از همکاری و هم افزایی مناسب دستگاه های مرتبط برای به ثمر نشستن تلاشها به شکلی شایسته و در خور باشد.

عمليات اجرايي پروژه 2000 واحدي مسكن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهم نامه همكاري ميان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازي در زميني به مساحت حدود 38 هكتار در سال 1389 آغاز شد كه پس از وقفه اي در اجرا، فعاليت مجدد آن از شهريور ماه 1393 از سر گرفته شد.

 این پروژه از محدود پروژه هاي مسكن مهر كشور است كه در بافت شهري كلانشهر اهواز اجرا شده است و داراي 10 قطعه کاربری آموزشی، پنج قطعه کاربری تجاری محله، کاربری پارکینگ، چهار قطعه کاربری خدمات و تأسیسات شهری، دوقطعه کاربری اداری، دو قطعه کاربری ورزشی، دو قطعه کاربری درمانی، دو قطعه بازار روز، دو قطعه کاربری مذهبی و دو قطعه کاربری فرهنگی است كه بخشي از آنها در حال ساخت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار