مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: مطابق گزارش های ثبت شده در سال جاری، روزانه 700 هزار لیتر بنزین در این استان مصرف می شود.
کد خبر: ۳۴۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مجتبی سرداری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سال گذشته مصرف روزانه بنزین در این استان 600 هزار لیتر ثبت شد.
 سال گذشته بیش از 247 میلیون و 315 هزار لیتر بنزین موتور در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی استان به فروش رسیده است.
به گفته سرداری، از سه سال گذشته تاکنون مصرف بنزین در جایگاه های عرضه سوخت استان 50 درصد و مصرف گاز در جایگاههای CNG صد درصد افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کوهرنگ تنها شهرستانی است که جایگاه عرضه سوخت وجود ندارد، بر تسریع راه اندازی جایگاه در این شهرستان تاکید کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: از اردیبهشت ماه سال 94 تاکنون 108 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است.
سید نعیم امامی اظهار کرد: در این جلسات یکهزار و 202 مصوبه ثبت شده است که از این تعداد 833 مورد در دست پیگیری و مابقی اجرایی شده است.
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات وثیقه بانکی، تقسیط بدهی، تامین سوخت، مالیات بر ارزش افزوده و تامین اجتماعی برای هفت طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.
46 جایگاه تک منظوره و 2 منظوره عرصه فرآورده های نفتی و 37 جایگاه تک منظوره و 2 منظوره ارائه CNG در این استان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار