کد خبر: ۳۴۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 11 December 2016
تابناک / مدیر عامل باشگاه ملوان گفت: به احتمال قوی رای کسر امتیاز از سوی فیفا فردا صادر می شود اما ما برای پرداخت پول دو هفته زمان داریم و نمی گذاریم از ملوان امتیازی کسر شود.
 
رضاییان : نمی گذاریم از ملوان امتیاز کسر شود پس از مدت ها بی تفاوتی مسئولان به احتمال کسر امتیاز از تیم فوتبال ملوان ، فردا یعنی 22 آذر  مهلت فیفا به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای پرداخت بدهی زلاتوفسکی بازیکن خارجی سابق این تیم به پایان می رسد. 

ملوان که مدت ها است با مشکلات زیادی روبه رو هستند این روز ها در لیگ دسته اول حضور دارند. آن ها اگر نتوانند بدهی زلاتوفسکی را پرداخت کنند ابتدا با 6 کسر امتیاز رو به رو می شوند و سپس اگر باز هم موفق به پرداخت بدهی ها نشوند راهی یک لیگ پایین تر یعنی لیگ دسته دوم کشور می شوند.
 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در این مدت مسئولان ملوان فکر جدی برای رفع این مشکل نکرده بودند  در همین خصوص  آذرگون سخنگوی هیات مدیره باشگاه معتقد است کار های صورت گرفته و اقداماتی از سوی باشگاه برای حل و فصل این ماجرا انجام گرفته است. با این حال باز هم این مشکل رفع نشده است.

مسعود رضاییان مدیر عامل تیم فوتبال ملوان در همین خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: فردا جلسه ای در کمیته انضباطی برگزار می شود و به احتمال فراوان رای قطعی فیفا برای کسر امتیاز از ملوان صادر می شود اما طبق قانون ما دو هفته زمان داریم تا بدهی را پرداخت کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال ملوان در حال حاضر نزدیک به یک میلیارد و صد میلیون بدهی دارد و باید در چند بخش این پول را پرداخت کند.البته مسولان باشگاه ملوان قصد دارند با بازیکنان توافق کنند و پول کمتری بدهند. در خصوص این ماجرا هم باید بگویم که ما دو وکیل ایرانی و خارجی را در اختیار گرفتیم و باید ببینم در جلسه استیناف چه تصمیمی گرفته خواهد شد اما ما نمی گذاریم که از ملوان امتیاز کسر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار