راهکارهایی برای فرار از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال!
تابناک اصفهان: امروز فهمیدم که تا حالا در این ستون طنز ورزشی نداشته‌ام، برای همین تصمیم گرفتم متن امروز را اختصاص بدهم به ماجرایی که اخیرا برای «مهدی رحمتی» دروازه‌بان تیم استقلال پیش آمده.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 10 December 2016
تابناک اصفهان: امروز فهمیدم که تا حالا در این ستون طنز ورزشی نداشته‌ام، برای همین تصمیم گرفتم متن امروز را اختصاص بدهم به ماجرایی که اخیرا برای «مهدی رحمتی» دروازه‌بان تیم استقلال پیش آمده. داستان از این قرار است که ایشان در یک اردوی خارج از کشور با یکی از هواداران استقلال که به اقتضای شرایط آب‌وهوایی کشورهای خارجی لباسش از کمبود پارچه در ناحیه پاچه رنج می‌برده عکس یادگاری گرفته و حالا کمیته اخلاق با دیدن این تصویر تصمیم به محرومیت آقای رحمتی گرفته بود که خوشبختانه قضیه حل شد. اما از آنجایی که هیچ کس از چشمان تیزبین کمیته اخلاق در امان نیست، یک سری راهکار برای مواقع بحرانی این چنینی پیش بینی کرده ام که با شما به اشتراک می‌گذارم.

الگوگیری از «اوسین بولت»

اگر احیانا روزی رفتید خارج و حس کردید یک هوادار با پوشش نامناسب برای گرفتن سلفی به سمت‌تان می‌آید، در این مواقع باید بتوانید مثل قهرمان دوی صدمتر المپیک با تمام سرعت محل حادثه را ترک نکنید! یکجوری که انگار مثلا زامبی‌ بهتان حمله کرده و اگر گیرتان بیاورد گازتان خواهد گرفت و زنده‌زنده می‌خوردتان! این روش بیشتر در مواردی جواب می‌دهد که فقط یک هوادار سمت‌تان بیاید، اگر دوتا، سه تا، چهارتا یا بیشتر شدند و محاصره‌تان کردند باید سعی کنید لذت ببرید!

تکذیب با افق زاویه بدن

در مواردی که کار از کار می‌گذرد و توسط یک هوادار ناهنجار مورد عمق وحشیانه و وقیحِ «عکس‌گرفتگی» قرار می‌گیرید، بهترین کار این است بزنید زیر همه چیز و بگویید «عکس؟ کدوم عکس؟ این من نیستم! افق زاویه بدنم جوری بوده که انگار دارم دوربین رو نگاه می‌کنم، احتمالا یکی از اعضای کادرفنی یا لیدرهای تیم بدون اطلاع عکس رو ازم گرفته!» فقط مواظب باشید! این روش اگر خوب اجرا شد که هیچ، اما اگر خوب اجرا نشود و مردم افقِ زاویه‌ بدن‌تان را باور نکنند، آن‌وقت آنها در فضای مجازی کاری با شما خواهند که به مراتب از محرومیت کمیته اخلاق خیلی بدتر است و آرزو خواهید کرد که عکستان با جنیفرلوپز در کنار ساحل منتشر می‌شد، اما افق زاویه بدن‌تان را کنترل می‌کردید!

دست پیش را بگیرید

یکی از راه‌های خوب هم این است که وقتی عکسی ازتان منتشر می‌شود، حالت طلبکارانه به خود بگیرید و بگویید: «اینا عکسای خانوادگی من بودن، اینایی هم که توی تصویرن همه دخترخاله‌ها و دختر‌عمه‌های منن! من این مساله رو از طریق کمیته اخلاق فدارسیون تا آخر پیگری می‌کنم، به هرحال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، کمیته‌ایه که حواسش به همه چیز هست!». در این روش هم باید خیلی مراقب باشید که تهدیدتان را مردم باور کنند. اگر نه، احتمالا کارتان علاوه بر محرومیت به بازداشت هم خواهد کشید و آخرش مجبور می‌شوید یواشکی بار سفر ببندید بروید ترکیه و توی اینستاگرام آهنگ بگذارید و...!


احمدرضا کاظمی - اصفهان زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار