مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین از خرید 3 هزار و 600 تن ذرت خشک از ذرتکاران قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 10 December 2016
یوسف جلوخانی مدیر کل پشتیبانی امور دام  استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک قزوین، با بیان این خبر اظهار کرد: شنبه، 20 آذرماه  آخرین فرصت کشاورزان برای تحویل محصول ذرت شرکت پشتیبانی و امور دام استان قزوین است.
وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 32 هزار تن جو از کشاورزان استان قزوین خریداری شده است، عنوان کرد: از این میزان تاکنون 7 هزار و 500 تن به استانهای همجوار صادر، 3 هزار تن نیز به بخش غیر دولتی و 11 هزار و 500 تن نیز از طریق بورس فروخته شده است .
جلوخانی با اشاره به اینکه 10 هزار تن از محصول جو خریداری شده برای استان ذخیره شده است، تأکید کرد: این مقدار محصول برای دامداران استان قزوین تخصیص داده خواهد شد.
وی ببا بیان اینکه کشاورزانی که پول جو  به حساب آنان واریز نشده می توانند با مراجعه به  اداره کل پشتیبانی امور دام استان برای دریافت پول خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اکثر کشاورزانی که پول به حساب آنها واریز نشده است افرادی هستند که حساب آنها مسدود و یا در هنگام واریز ؛ حساب بانکی آنها مشکل داشته است و در صورت عدم اطلاع و مراجعه کشاورزان برای دریافت وجه پول جو خود این اداره کل هیچگونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار