فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 600 ميليون ريال البسه قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو از طريق بارنامه جعلی قصد فريب ماموران را داشت، اما موفق نشد.
کد خبر: ۳۳۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، سرهنگ حسين براری اظهار کرد: ماموران ايست و بازرسی شهيد زنگنه حين کنترل خودروهای عبوری موفق به توقيف يک دستگاه خودرو وانت پيکان حامل البسه قاچاق شدند.

وی افزود: راننده این خودروی با بارنامه جعلی قصد فريب مامورن را داشت که با تيزبينی و درايت پليس در چنگال قانون گرفتار و در بازرسی از اين خودرو 972 ثوب انواع پوشاک زنانه و مردانه قاچاق به ارزش ريالی 600 ميليون ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور با اشاره به توقيف اين خودرو، خاطرنشان کرد: در اين راستا يک نفر دستگير، يک دستگاه خودرو توقيف و ‌البسه فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذیصلاح شد.

براری هدف از اقدامات انتظامی در حوزه کالای قاچاق را افزايش کسب و کار و رونق توليد داخلی و احساس آسايش و امنيت شغلی شهروندان ايرانی و همچنين رضايتمندی مسئولان شهرستان از پليس عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست کماکان به همراهی و همکاری با پليس ادامه دهند و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت خلاف قانون با تلفن 110 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار