شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه از طلب بیش از سه هزار و 300 میلیارد ریالی شهرداری از مردم خبر داد و گفت: این طلب بابت جریمه ساخت های غیرمجاز و عوارض مسکن است.
کد خبر: ۳۳۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، آرش رضایی روز یکشنبه در دیدار استاندار با روسای اصناف و اتحادیه های استان که در سرسرای شهدای اصناف کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: بالغ بر 2 هزار و یکصد میلیارد ریال این طلب بابت جریمه ساخت و سازهای غیرمجاز و بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال نیز مربوط به عوارض مسکن است.
وی افزود: بسیاری از شهروندان و بازاریان عوارض مسکن و یا محل کسب خود را طی سه چهار سال اخیر هنوز پرداخت نکرده اند.
رضایی با قبول این مساله که خدمات ارایه شده به عموم مردم در شان آن ها نبوده و باید بهتر به افراد جامعه خدمت رسانی کرد، گفت: محدودیت های موجود زمینه نامناسب بودن خدمات را فراهم کرده است.
شهردار کرمانشاه گفت: تنگناهای مالی این نهاد باعث شده آنگونه که باید نتوانیم خدمات مناسبی به مردم ارایه کنیم که امیدوارم با کمک مردم و صنوف در پرداخت بدهی های خود به شهرداری بتوانیم بهتر به مردم خدمات رسانی کنیم.
وی همچنین هزینه نگهداشت شهر کرمانشاه در طول یک شبانه روز را حدود 150 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همین هزینه هنگفت دست شهرداری را برای انجام بسیاری کارها بسته است.
رضایی در خصوص خروج مشاغل آلاینده به خارج از شهر کرمانشاه نیز گفت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و با دستگاه هایی مثل شرکت شهرک های صنعتی، صنعت و معدن و استانداری نیز تعامل لازم صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: شهرداری هیچ محدودیتی برای انتقال مشاغل آلاینده به خارج شهر ندارد و خوشبختانه با روسای این اتحادیه ها نیز تفاهم کامل داریم.
شهردار کرمانشاه در پایان برای انتقال میدان دام و بار کرمانشاه به خارج از شهر نیز اعلام آمادگی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار