مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه گفت: تاکنون 7 هزار و 700 کلاس درس در مدارس شهری و روستایی استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده است و هیچ بخاری غیراستانداردی در مدارس کرمانشاه وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مرزبان نظری امروز اظهار کرد: یک سوم مدارس استان کرمانشاه نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ایمن‌سازی مدارس و حذف مدارس خطر‌آفرین را از برنامه‌های اجرایی سال 95 عنوان کرد و گفت: طرح استاندارد‌سازی سیستم گرمایشی مدارس استان از سال 92 آغاز شده است.

وی در خصوص اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 7 هزار و 700 کلاس درس در مدارس شهری و روستای استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده است.

نظری با بیان اینکه در استان هیچ بخاری غیراستانداردی وجود ندارد، ادامه داد: امسال سیستم گرمایشی پنج هزار کلاس درس در استان با 200 میلیارد ریال اعتبار ایمن‌سازی شده است.

وی به وجود 2 هزار و 500 مدرسه استان در صف انتظار برای مجهز‌ شدن به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی اشاره کرد و افزود: امسال مدارس بالای دو کلاس درس در روستا‌ها به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه بخاری‌های مدارس همگی به‌ صورت نفتی است، گفت: تا پایان سال 96 مدارس باقیمانده استان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار