تیم کشتی بیمه رازی با حضور دو کشتی گیر کرمانشاهی عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان را از آن خود کرد.
کد خبر: ۳۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، رضا افضلی و بهمن تیموری دو کشتی گیر کرمانشاهی وزن 74 کیلوگرم بودند که هر دو در ترکیب تیم بیمه رازی عازم رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان در اوکراین شدند.

تیم کشتی بیمه رازی در اولین مسابقه خود مقابل تیم 'چپلی بی سی' مجارستان قرار گرفت و توانست با حساب قاطع '8 بر صفر' صاحب برتری شود.

در این رقابت، رضا افضلی برای بیمه رازی در وزن 74 کیلوگرم به میدان رفت و توانست قاطعانه با حساب '11 بر صفر' حریف خود لوکاس بوتوند را مغلوب و ضربه فنی کند.

تیم بیمه رازی در مسابقه دوم برابر نماینده قرقیزستان قرار گرفت و همانند دیدار اول '8 بر صفر' صاحب پیروزی شد.

در این مسابقه بهمن تیموری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در ترکیب بیمه رازی قرار گرفت و وی هم توانست مقتدرانه و با حساب '10 بر صفر' حریف خود نصیراف را شکست دهد.

با این نتایج تیم بیمه رازی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شد تا در این مرحله با حریفی از ارمنستان مسابقه دهد که توانست بازهم بدون واگذاری حتی یک کشتی با حساب '8 بر صفر' پیروزی را از آن خود کند.

کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم بیمه رازی در این مسابقه بهمن تیموری بود که وی در دیداری حساب شده '12 بر 6' مقابل سورن خاچاطریان پیروز شد.

بیمه رازی در دیدار فینال و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با تیم تایتان مرکوری آمریکا نایب قهرمان دو دوره گذشته مسابقه داد اما در جدالی نزدیک و نفس گیر با قبول شکست ' 4بر 3' عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در این دیدار حساس رضا افضلی در ترکیب تیم بیمه رازی قرار گرفت و در حالیکه تا لحظات پایانی چهار بر یک از حریف خود الکساندر درینگر پیش بود روی یک غافلگیری به پل رفت و چهار امتیاز به حریف واگذار کرد تا 5 بر 4 عقب بیافتد. اعتراض کادر فنی تیم بیمه رازی هم باعث شد یک امتیاز دیگر به کشتی گیر آمریکایی تعلق بگیرد تا افضلی در نهایت '6 بر 4' مغلوب شود.
 
سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور 12 تیم در سالن لوکوموتیو شهر خارکف اوکراین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار