مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به از سرگیری اعزام دانش آموزان استان به اردوهای راهیان نور، گفت: این اردوها به دلیل اربعین حسینی موقتا تعطیل شده بود.
کد خبر: ۳۳۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار علی یوسفی راد روز پنجشنبه اظهار کرد: امروز و پس از سرگیری اعزام ها، جمعی از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.
وی با بیان اینکه تا 18 آذر ماه اعزام دانش آموزان دختر ادامه خواهد داشت، گفت: از 19 آذر تا پایان این ماه نیز شاهد اعزام دانش آموزان پسر خواهیم بود.
سرهنگ یوسفی راد ادامه داد: در دی ماه به علت سرمای هوا و فصل امتحانات دانش آموزان اردوی های راهیان نور دانش آموزی به مدت حدود یک ماه متوقف خواهد شد.
مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 15 هزار نفر از دانش‌اموزان استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اعزام شده اند.
وی یادآور شد: در برنامه پیش بینی شده تا پایان امسال نزدیک به 30 هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.
یوسفی راد در پایان اظهار کرد: طی سال گذشته حدود 28 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار