مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم:
مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تلاش بازیکنان صبا برای شکست استقلال تهران در قم گفت: ما برای صعود به رتبه بالای جدول ناگزیر به شکست تیم فوتبال استقلال تهران در قم هستیم.
کد خبر: ۳۳۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، رضا ملکی خاطرنشان کرد: قرارگرفتن در رتبه چهاردم در شان صبای قم نیست و بازیکنان وکادر فنی دربازی مقابل استقلال تهران انگیزه زیادی برای پیروزی و ارتقای جایگاه تیم در جدول دارند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم هفته گذشته در برابر تیم تراکتور سازی بازی قابل قبولی را ارائه داد ولی متاسفانه به دلیل نبود سه بازیکن شامل مسعود حق جو، میرهانی هاشمی و قاسم دهنوی نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی گفت: خلاء این سه بازیکن باعث شده که کادر فنی از رضا عنایتی در خط دفاعی و از سید مهدی حسینی در غیر از پست تخصصی خود استفاده کند، به همین دلیل نتوانتستیم آنگونه که باید، برنامه های خود را پیاده کنیم.

ملکی ادامه داد: در بازی جام حذفی نیز تیم صبای قم بازی قابل قبولی را مقابل استقلال تهران انجام داده و در نهایت با ضربات پنالتی شکست خوردیم، به طور قطع بازی روز پنجشنبه برای تیم حریف یک بازی دشواری خواهد بود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: در بازی مقابل استقلال تهران کریم اسلامی را به دلیل سه اخطاره بودن، در اختیار نداریم.

ملکی همچنین با اشاره به جایگاه صبای قم در جدول گفت: تیم صبا قطعا سقوط نخواهد کرد و در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، چرا که با یک پیروزی، تغییرات زیادی در جدول رده بندی رخ می دهد.

بازی دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال تهران پنجشنبه هفته جاری ساعت 16:30در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود.

تیم فوتبال صبای قم هماکنون با 9 امتیاز از 11 بازی در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد. این تیم در این فصل از 11 بازی یک پیروزی ،6 تساوی و چهار باخت در کارنامه خود دارد.

تیم ستقلال تهران نیز هم اکنون با کسب 15 امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار