نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:
نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع‌یقین هفته آینده که مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص حادثه ریلی اخیر اظهار داشت: در مدت زمان حضور آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی حادثه ریلی سمنان دومین حادثه‌ای است که در حوزه حمل و نقل ریلی کشور رخ می‌دهد بنابراین قطع‌ به یقین باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در حال حاضر در کشور امنیت در ابعاد مختلف در سطح بالایی وجود دارد اما با کمال تأسف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی امنیت لازم را نداریم.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در یک مدت زمان کوتاه دو مورد سقوط هواپیما، دو مورد حادثه ریلی و رقم بالایی از کشته‌ها در حمل و نقل جاده‌ای به هیچ عنوان توجیهی ندارد.

بابایی‌صالح ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ای جان‌باختگان حادثه ریلی سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه حادثه اخیر دومین حادثه در حوزه حمل و نقل ریلی است که با فاصله زمانی کوتاهی نسبت به حادثه قبلی رخ داده وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد و هیچ توجیهی از جانب وی قابل قبول نیست.

وی گفت: قطع‌ به یقین هفته آینده که مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشورهای مختلف دنیا وقتی چنین حوادثی رخ می‌دهد مسؤولان امر خیلی سریع در مقام پاسخگویی برآمده و حتی برخی از آن‌ها بلافاصله از سمت خود استعفا می‌دهند زیرا چنین حوادثی با یک عذرخواهی قابل جبران نیست.

بابایی‌صالح یادآور شد: امیدوارم وزیر راه و شهرسازی دلایل قابل قبولی برای کاهش آلام بازماندگان حادثه اخیر داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار