رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از توزیع راحت مواد و داروهای نیروزا در برخی باشگاه های بدنسازی‌ گفت: این مراکز به کشتارگاه جوانان کرمانشاهی تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۳۳۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ حسین کریم به توزیع داروهای نامتعارف بدنسازی در برخی باشگاه‌های بدنسازی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اماکنی مانند برخی باشگاه های بدنسازی به کشتارگاه جوانان ما تبدیل شده‌اند و روزی نیست که مرگ یک جوان را در اثر مواد و داروهای نیروزای نامتعارف در استان نداشته باشیم.

کریم با اشاره به ضعف زیرساخت‌های بهداشتی درمانی استان، گفت: در همین راستا 250 پروژه عمرانی و زیرساختی از سال گذشته در سطح استان شروع شد و تا به امروز بیشتر این پروژه‌ها با روند خوبی اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی با اشاره به مراجعات بسیار بیماران به بخش‌های مختلف درمانی استان، گفت: علاوه بر بیماران استان، تعداد بسیار زیادی بیمار از استانهای هم جوار و کشور عراق به بخش‌های درمانی استان مراجعه می‌کنند و همین امر نیاز استان را به زیرساخت‌های درمانی افزایش داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید براینکه استان از دولت طلب دارد، گفت: دولت باید جدا از امکانات و اعتباراتی که در اختیار استان‌های دیگر قرار میدهد به طور ویژه به این استان بپردازد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه چند دهه از خدمات رسانی دولت‌ها محروم بوده است، گفت: دولت امروز در همه بخش‌ها به استان بدهکار است و مسئولین استان باید طلب خود را از دولت بخواهند.

وی تصریح کرد: ماحصل تلاش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای وصول این طلب در بخش درمان، راه‌اندازی 250 پروژه عمرانی است تا بتوانیم با اتمام همگی آنها استان را به حداقل استانداردها در زمینه درمان برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار