مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مانور عملیات احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت رینگ منطقه رودبار الموت قزوین از کارند چال به شیرکوه انجام شد.
کد خبر: ۳۳۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مراسم اجرای مانور ملیاتی احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت در منطقه الموت که روز شنبه برگزار شداظهارداشت: با تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مانور عملیات احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت رینگ منطقه رودبار الموت قزوین از کارند چال به شیرکوه انجام شد.

وی افزود: به منظور رفع افت ولتاژ و کاهش خاموشیها و افزایش قابلیت اطمینان  و کاهش تلفات برای ۹۹ روستای منطقه مانور عملیات احداث شبکه ۲۰ کیلوولت رینگ منطقه رودبار الموت قزوین از کارند چال به  شیرکوه الموت به مدت ۲ روز برگزار شد.

چگینی تصریح کرد: در این مانور با ۱۴ اکیپ عملیاتی تعداد۸۰ نفر از نیروهای فنی و عملیاتی زبده شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: باید همواره با ارائه خدمات بهینه و مطلوب در راستای جلب رضایتمندی مشترکین گام برداریم و انجام این مانور هم در همین راستاست و در انجام کارها همواره رعایت نکات ایمنی را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: از تلاش و خدمات همکاران توزیع نیروی برق که با همدلی و هماهنگی بسیارخوب در سطح استان موجب برگزاری این مانور به نحوه احسن فراهم کرده اید همچنین از حضور امام جمعه محترم الموت و بخشدار عزیزاین منطقه  نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

وی در ادامه در خصوص اهداف اجرای این مانور گفت: تامین برق منطقه الموت شرقی از یک فیدر به دو فیدر و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، رفع کامل افت ولتاژ ۳۴ روستای منطقه الموت و بهبود ولتاژ ۵۳ روستای دیگر، کاهش طول خط تغذیه ۱۷ روستا از ۶۸ کیلومتر به ۲۴ کیلومتر و۵۳ روستا از۱۸۵ کیلومتر به ۱۳۰ کیلومتر، کاهش تلفات خطوط برق در منطقه الموت شرقی از مهمترین مزایای این عملیات در منطقه  است.

حجت الاسلام  سید ضیاء حسینی امام جمعه الموت  نیز در پایان این مانور ضمن تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و سایر دست اندرکاران این مانور
گفت: با این کار از قطع جریان برق در این منطقه جلوگیری شده ورضایت مردم جلب خواهد شد.

احمد احمدی مدیریت برق شهرستان قزوین نیز گفت: در راستای تحقق شعار سال با حمایت مسئولان و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان احداث شبکه جدید برق کارند چال به شیرکوه الموت در کمترین زمان ممکن و با کاهش۳۰ درصدی هزینه ها با بسیج امکانات شرکت توزیع برق استان و امکانات و همکاری مردم و مسئولین منطقه رودبار الموت اجرایی شد.

وی در ادامه به مشخصات فنی این عملیات اشاره کرد و افزود: طول شبکه برق ۲۰ کیلو ولت احداث شده ۶۷۰۰متر است که در این مانور با استفاده از ۲۱۰۰۰ متر سیم عایق روکش دار و ۱۷۰ اصله تیر سیمانی و چوبی و ترمیم جاده های دسترسی در منطقه صعب العبور حاشیه رودخانه شاهرود انجام شده است.

وی گفت: با بکارگیری ۸۰ نفر نیروی عملیاتی و هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان عملیات اجرایی به پایان رسید.

این طرح در مدت ۳ ماه از طریق اکیپ اجرایی شرکت توزیع نیروی برق بدون استفاده از پیمانکار اقدام شده و بدلیل امکانات داخلی موجب کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار