در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور؛
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در چهارمین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در قم سپاهان گیلان برابر صف آرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک قم،  فصل جدید لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری چند مسابقه ادامه خواهد یافتن و تیم صبای قم که از هفته دوم کار خود را در این رقابت‌ها شروع  کرده  اکنون در پنجمین هفته، دومین دیدار خانگی خود را برگزار می‌کند.

تیم نوجوانان صبای قم که در دور گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور حضور دارد در هفته نخست این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد و در هفته دوم، نیز در تبریز برابر تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

دومین مسابقه این تیم در لیگ برتر  در ورزشگاه تختی قم برگزار شد و طی آن صبا برابر تیم پور البرز کرج به میدان رفت که آن مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم صبای قم همراه بود و صبا توانست اولین پیروزی خود را در این مسابقات دشت کند.

صبا سپس راهی رشت شد و در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه شهید عضدی این شهر توانست ۴ بر صفر تیم دخانیات گیلان را شکست دهد و بدین ترتیب با کسب ۶ امتیاز خود را به عنوان تیمی مدعی مطرح کند.

صبای قم با اندوخته‌ای ۶ امتیازی از ۳ بازی، روز جمعه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به دیدار تیم سپاهان گیلان می‌رود و امیدوار است بتواند در این بازی دومین پیروزی خانگی خود را به دست بیاورد.

دخانیات گیلان، سپاهان گیلان، ملوان بندر انزلی، پور البرز کرج و دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتور سازی حریفان صبا را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و از این گروه ۲ تیم به مرحله دوم مسابقات صعود می‌کنند و تیم قعرنشین به دسته مناطق سقوط می‌کند.

هدایت تیم نوجوانان صبای قم بر عهده محسن یزدی از بازیکنان خوشنام گذشته فوتبال قم و مربیان جوان و آینده دار است و محمد علی خانی، مهدی عمویی، علی شاکری و موسوی رفیعی سایر مربیان کادر فنی صبا هستند و سرپرست این تیم محمد رضا سیرلانی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار